تیم ستارگان به جام جهانی کشتی اضافه شد

به گزارش اخبار ورزشی، کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی، در خصوص قالب جدید برگزاری رقابت های جام جهانی کشتی تصمیم گیری کرد.

تیم ستارگان به جام جهانی کشتی اضافه شد

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جلسه کمیته اجرایی اتحادیه دنیای کشتی دیروز در شهر سوئیس برگزار گردید. در این جلسه پیشنهاد کمیسیون فنی اتحادیه دنیای کشتی در خصوص اینکه رقابت های جام دنیای در سال های غیر المپیکی و در روز های آدینه و شنبه ماه های نوامبر و اوایل دسامبر میلادی (آبان و آذرماه) برگزار گردد، مورد آنالیز نهاده شد.

همچنین مقرر شد که رقابت های جام دنیای از 8 تیم به 6 تیم کاهش یابد و این مسابقات با حضور 5 تیم برتر رقابت های دنیای آن سال و همچنین یک تیم به عنوان ستارگان با حضور قهرمانانی که کشور های آن ها جزء پنج تیم برتر قرار نگرفتند، برگزار گردد. این پیشنهادات مورد تأیید کمیته اجرایی اتحادیه دنیای نهاده شده است.

نناد لالوویچ رئیس اتحادیه دنیای کشتی در این باره گفت: اضافه شدن تیم ستارگان در این مسابقات بی نظیر است. ما کاملا انتظار داریم نحوه جدید برگزاری رقابت های جام دنیای مورد علاقه و توجه هواداران کشتی در دنیا قرار گیرد و از تأثیرگذاری آن ها در این رویداد هیجان زده هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 546

به "تیم ستارگان به جام جهانی کشتی اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ستارگان به جام جهانی کشتی اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید