جواهرات پنهان تویوتا که تا به حال در خیابان ندیده اید، عکس

به گزارش اخبار ورزشی، همشهری آنلاین نوشت: گاهی اوقات، خودروهای مفهومی قرار است مدل های تولیدی آینده را به نمایش بگذارند و برخی مواقع هم خودروسازان دوست دارند خودنمایی نمایند.در هر صورت، مردم عاشق کانسپت های عجیب و غریب هستند، مانند این 5 مورد از تویوتا که حتی به نمایشگاه ها هم راه پیدا نکردند.

جواهرات پنهان تویوتا که تا به حال در خیابان ندیده اید، عکس

با این حال، تویوتا این 5 خودروی مفهومی را جواهرات پنهان نامیده است. آنها به وسیله مرکز تحقیقات طراحی CALTY خودروساز در کالیفرنیا طراحی شده و پشت درهای بسته پنهان شده بودند.

اکنون تویوتا آنها را از انبار خارج می نماید تا جهان همه آنها را ببیند، حداقل به طور مجازی و به وسیله سایت ها و شبکه های اجتماعی.

در سال 1989، تویوتا این طرح مفهومی ساده و فوق آئرودینامیک خودروی اسپرت با عملکرد بالا عرضه کرد. چرخ های جلو این کانسپیت کاملا محصور و در داخل اتاق موتوری قرار می گرفت که که با فشار دادن یک دکمه از بدنه بیرون می آمد تا حین رانندگی خنک شوند.

کانسپت تویوتا بی نام EV

قبل از اینکه پریوس ظهور کند، CALTY این هاچ بک تمام برقی قابل ستایش را با 2 در طراحی کرد. شکل شیب دار منحصر به فرد و سطوح صاف آن ویژگی آیرودینامیک آن را ارتقا می داد. البته تایرهای باریکی داشت.

تویوتا X86D

این نسخه 4 در با الهام از Scion FR-S ساخته شد. این مدل یک نسخه AWD اسپرت بود. حتی همان موتور 4 سیلندر تخت و یک کابین راننده متمرکز داشت. با این حال هرگز تویوتا تصویری از کابین ارائه نکرد.

Scion NYC Concept

این کانسپت بامزه قرار بود یک خودروی شهری ارزان با طراحی آینده نگر باشد. ارتفاع فضای سرنشین و یک قسمت جلو کوچک با 2 چراغ جلوی عمودی که از کاپوت بیرون زده، توجه ها را جلب می نماید.

سرنشینان جلو در واقع در داخل خودرو می ایستند و به تکیه گاه های پشتی تکیه می دهند، در حالی که صندلی های تاشو در عقب امکان حضور 2 سرنشین دیگر را فراهم می نمایند.

ماه نورد کروزر

این خودرو را قبلا از نظر فنی آنالیز نموده ایم. این مدل با الهام از ماه نورد بزرگ تری که تویوتا در اوایل سال 2023 معرفی کرد، یک آفرود دیگر را برای سال 2030 به تصویر می کشد.

Baby Lunar Cruiser که برای ماموریت های اکتشافی در سطح ماه طراحی شده است، دارای موتورهای درون چرخ و لاستیک های بدون هوا است و یک کنترل جوی استیک در داخل فرمان، دریچه گاز و ترمز را مدیریت می نماید. حتی دارای هوش مصنوعی است که می تواند جاده های خطرناک را قبل از اینکه راننده ببیند، تشخیص دهد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 آذر 1402 بروزرسانی: 12 آذر 1402 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2174

به "جواهرات پنهان تویوتا که تا به حال در خیابان ندیده اید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواهرات پنهان تویوتا که تا به حال در خیابان ندیده اید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید