حمایت بیشتر نمایشگاه ایران ساخت از مدارس دولتی و غیرانتفاعی

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت گفت: در حال ارائه تمهیداتی هستیم که بتوانیم حمایت های بیشتری از آ موزش و پرورش و مدارس دولتی و غیرانتفاعی داشته باشیم که آنها هم بتوانند از محصولات ارائه شده در نمایشگاه ایران ساخت بهره مند شوند.

حمایت بیشتر نمایشگاه ایران ساخت از مدارس دولتی و غیرانتفاعی

پیمان صالحی رئیس هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره چگونگی استقبال بازدیدگنندگان و میزان فروش در هفتمین نمایشگاه ایران ساخت گفت: بعد از 6 دوره ای که سپری کردیم سیستم فنی، اقتصادی و کارگزاری ما در کارشان زبده شده اند و کار را به خوبی انجام دادند؛ سال جاری نمایشگاه با نظم خیلی خوبی برگزار گردید.

ارائه بیش از 2 هزار لوازم جانبی در نمایشگاه ایران ساخت

وی اضافه نمود: سال جاری بیش از 9 هزار محصول و بیش از 2 هزار لوازم جانبی در نمایشگاه ایران ساخت ارائه شد و بیش از 350 شرکت حضور داشتند و تا این لحظه بیش از 2 هزار میلیارد تومان پیش فاکتور صادر شده ا ست.

رئیس نمایشگاه ایران ساخت اظهار داشت: هر سال بخشی از پیش فاکتورها قطعی می گردد، در حال حاضر نمی توانیم درباره فروش صحبت کنیم چون پیش فاکتورها به تازگی صادر شده است و به سمتی می رویم که باید قراردادها منعقد گردد و دانشگاه ها پول را پرداخت نمایند که در واقع صدور پیش فاکتورها تا اردیبهشت ماه صورت می گیرد.

فعالیت دائمی نمایشگاه ایران ساخت

صالحی گفت: یک سال است که نمایشگاه به صورت دائمی به فعالیت خود ادامه می دهد یعنی این نمایشگاه تا نمایشگاه سال بعد ادامه دارد و خرید و فروش محصولات انجام می گردد و سایت باز است و محصولات جدید نیز ثبت می شوند، 4 روز محصولات را به نمایش می گذاریم که ملاقات بصری داشته و اثرگذار باشند، بنابراین مطمئن باشید این 2 هزار میلیارد فروش خیلی بیشتر خواهد شد و به حداقل دو برابر پیش فاکتورها خواهد رسید.

وی اظهار داشت: در نظر داریم علاوه بر تمام سازما ن هان، دانشگاه ها، مراکز علمی، دانشگاه آزاد و دانشگاه علمی و کاربردی تمام تجهیزات آزمایشگاهی و دانشگاهی را بر سر میزی که دانشجویان بر روی آن نشسته اند برسانیم و دیگر مهم نیست که این بخش خصوصی یا دولتی است.

حمایت های بیشتر از مدارس دولتی و غیرانتفاعی

رئیس نمایشگاه ایران ساخت در خصوص اتفاق خاصی که سال جاری در هفتمین نمایشگاه ایران ساخت اتفاق افتاده است گفت: هم مراکز دولتی و هم مراکز خصوصی دانشگاه علمی و کاربردی می توانند از تخفیف های 10 تا 50 درصدی که در نمایشگاه در نظر گرفته شده استفاده نمایند شامل دانشگاه غیرانتفاعی هم می گردد و در حال حاضر سعی در ارائه تمهیداتی داریم که بتوانیم حمایت های بیشتری از آموزش و پروش و مدارس دولتی و غیرانتفاعی داشته باشیم که آنها هم بتوانند از محصولاتی که در نمایشگاه ارائه می گردد خرید انجام دهند،

صالحی گفت: با وزیر آموزش و پرورش هم جلسه ای درباره نحوه حمایت از آموزش و پرورش داشتیم که به زودی اعلام می گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 588

به "حمایت بیشتر نمایشگاه ایران ساخت از مدارس دولتی و غیرانتفاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت بیشتر نمایشگاه ایران ساخت از مدارس دولتی و غیرانتفاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید