خبرنگاران احداث 5 مرکز رفاهی فرهنگیان، دستاورد مهم دولت در اصفهان است

به گزارش اخبار ورزشی، اصفهان- خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: احداث پنج مرکز آموزشی و رفاهی برای فرهنگیان از جمله دستاورد مهم و هفت ساله دولت در این استان است.

خبرنگاران احداث 5 مرکز رفاهی فرهنگیان، دستاورد مهم دولت در اصفهان است

محمد اعتدادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این مراکز دارای سالن های چند منظوره، رستوران و محل اقامت و در شان فرهنگیان و خانواده آنهاست.

وی احداث بزرگترین کلینیک پزشکی و دندانپزشکی ویژه فرهنگیان در اصفهان را در کشور بی نظیر دانست و توضیح داد: با توجه به اینکه سلامت معلمان و دانش آموزان در اولویت کارهای وزارت آموزش و پرورش واقع شده است.

اعتدادی یادآور شد: این کلینیک سال 96 با زیربنای پنج هزار و 300 مترمربع با امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی، داروخانه، عینک سازی، بستری موقت، اورژانس، فیزیوتراپی، اکو کاردیوگرافی، سونوگرافی، ماموگرافی، رادیولوژی و اتاق های تخصصی پزشکی در اصفهان احداث و در حال ارائه خدمات به فرهنگیان است.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به توسعه و تبدیل فضاهای آموزشی به مجتمع های آموزشی گفت: در این مدت هفت ساله 30 مجتمع آموزشی با مشارکت و حمایت خیرین و به همت اداره کل نوسازی مدارس اصفهان در استان احداث شده است.

وی یکی از مسائل مهم در حوزه تربیت بدنی و سلامت را ورزش های درون مدرسه ای برشمرد که استان اصفهان در این زمینه پیشرو است.

اعتدادی در این راستا احداث خانه ژیمناستیک تخصصی و بی نظیر در کشور برای دانش آموزان را یکی از اقدامات مهم و بی نظیر دولت در استان برشمرد و گفت:

این آموزشگاه تخصصی با زیربنای بالغ بر 2 هزار مترمربع در مدت 2 سال به بهره برداری رسید و قابلیت میزبانی از مسابقات بین المللی، کشوری و استانی را دارد.

وی افزود: این آموزشگاه مجهز به 6 اسباب ویژه آقایان و چهار اسباب ویژه خانم ها، وسایل یاری آموزشی، چاله ابر و ساختمان اداری با زیربنای 300 متر مربع و مجهز به امکانات رفاهی جهت میزبانی مسابقات است.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به تفاوت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: بر این اساس شعار پروژه مهر استان تبسم مهر است که در این واژه توسعه و تعالی سازمانی، برنامه محوری، سلامت اجتماعی، مهارت آموزی، مشارکت همگانی، راهنمایی و راهبری آموزش های مجازی و رشد و بالندگی تلخیص شده است.

وی توضیح داد: با توجه به سختی های سال تحصیلی آینده به دلیل ادامه دار بودن شیوع کرونا و نامشخص بودن برگزاری کلاس های درس بصورت حضوری یا مجازی گفت: با تمام این احوالات و با محور قراردادن عدالت آموزشی و با همت تمامی مسوولان و مدیران و معلمان دستگاه تعلیم و تربیت این سال نیز با موفقیت شروع و ادامه داده می گردد.

در استان اصفهان افزون بر 900 هزار دانش آموز تحصیل می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1051

به "خبرنگاران احداث 5 مرکز رفاهی فرهنگیان، دستاورد مهم دولت در اصفهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران احداث 5 مرکز رفاهی فرهنگیان، دستاورد مهم دولت در اصفهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید