دستورالعمل تعطیلی اصناف در شهرستان اهواز ابلاغ شد

به گزارش اخبار ورزشی، معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: همه اصناف شهرستان اهواز به جز 4 صنف براساس تصمیم شورای تامین این شهرستان از یک شنبه 3 فروردین تا اطلاع ثانوی باید تعطیل شوند.

دستورالعمل تعطیلی اصناف در شهرستان اهواز ابلاغ شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، عبدالرحمان ناصریان بیان کرد: روز گذشته در شورای تامین اهواز تصمیم گیری شد که برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح شهر و بازار و برای مقابله با انتشار ویروس کرونا همه اصناف اهواز به جز 4 صنف نانوایی ها، میوه و تره بار، سوپر مارکت ها و عرضه کنندگان گوشت و مرغ تعطیل شوند و البته داروخانه ها نیز دایر هستند.

وی گفت: پیش از این در همه شهرستان های خوزستان این تصمیم گرفته شده است و اصناف غیرضروری تعطیل شدند.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت استان ادامه داد: اصنافی که با این دستورالعمل مخالفت کنند توسط اماکن تعطیل خواهند شد.

برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در استان استاندار خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز به مردم درخصوص حضور در اماکن شلوغ و بازار هشدار دادند و در بسیاری از شهرستان ها به دستور فرمانداران بازارها تعطیل شدند.

به دستور استاندار خوزستان از ورود مسافران به استان برای ایام عید امسال جلوگیری شده است.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تا به امروز 422 نفر در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که 57 نفر از این تعداد جان خود را از دست دادند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 774

به "دستورالعمل تعطیلی اصناف در شهرستان اهواز ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل تعطیلی اصناف در شهرستان اهواز ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید