دکتر چو: کرونا چالش عظیم دنیا است، برای امنیت در خانه بمانیم

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، دکتر چانگ وون چو رئیس فدراسیون دنیای تکواندو امروز پنجشنبه با انتشار پیامی خطاب به جامعه دنیای تکواندو آورده است: چهل و هفتمین سالگرد تأسیس فدراسیون دنیای تکواندو را در حالی جشن می گیریم که شاید بیماری همه گیر COVID-19 بزرگترین چالش زمان ما باشد و بر همین اساس دنیا همانطور که می دانیم به طرز چشمگیری تغییر نموده است.

دکتر چو: کرونا چالش عظیم دنیا است، برای امنیت در خانه بمانیم

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در ادامه این پیغام آمده است:

به هر کسی که یک عزیز را در این شرایط از دست داده است تسلیت صمیمانه خود را تقدیم می کنم. به کسانی که در حال حاضر از ابتلا به ویروس رنج می برند، آرزوی سلامتی و بهبودی کامل دارم. هنگام برخورد با این تغییرات در زندگی ما اغلب به نظر می رسد که فقط تاریکی را می توانیم ببینیم، اما دلایل واقعی وجود دارد که مثبت بمانیم و باور کنیم که در سرانجام نور وجود دارد. کارشناسان پزشکی توصیه می نمایند که علائم پیشرفت واقعی در این مبارزه وجود دارد و هنوز چیزی تمام نشده است، اما ما امیدوار و مصمم هستیم.

ما در تکواندو دنیای می خواهیم از فداکاری پرسنل پزشکی و داوطلبان در این جبهه در سراسر دنیا تشکر کنیم. آنها برای یاری به نجات دیگران، جان خود را به خطر انداخته اند. آنها قهرمانان واقعی هستند که روز به روز روحیه و پشتکار خود را نشان می دهند.

ویروس COVID-19 باعث شد تا بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو تا تابستان 2021 به تعویق بیفتد. این یک تصمیم بی سابقه و درست بود و فدراسیون دنیای تکواندو کاملاً از تصمیم IOC حمایت می نماید. بهداشت، ایمنی و رفاه ورزشکاران و مربیان و کلیه عوامل درگیر در این بازی ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

به همه ورزشکاران که قبلاً سهمیه حضور در المپیک کسب نموده اند، تبریک می گویم و درک می کنم که به چه میزان استرس و ناامیدی را با شنیدن خبر تعویق المپیک تحمل نموده اند، اما جهت حضور در توکیو دوباره شروع می گردد و آن موقع است که یش از هر زمان دیگری، باید خود را آماده نموده و به جلو نگاه کنید.

امیدوارم ورزشکاران ما در آسیا و اروپا در سالجاری و با حضور در مسابقات گزینشی شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک آزمایش نمایند. ما به طور مداوم شرایط دنیای را رصد می کنیم تا برای برگزاری این رقابتها در بهترین شرایط امنیت و رفاه اطمینان حاصل کنیم.

در خصوص کسب سهمیه برای ورزشکاران پناهنده که تحت بورس تحصیلی همبستگی المپیک هستند جهت یکسانی برای رسیدن به توکیو فراهم است و مانند هر کس دیگر، شانس منصفانه ای برای رسیدن به رؤیای المپیک خود دارند. رؤیایی که تحقق خواهد یافت، همانطور که همه ما کوشش می کنیم تا در خانه بمانیم و تا زمان تغییر توصیه دنیای، در امان باشیم.

ضمن اینکه از دولت ژاپن و سازمان دهندگان پرکوشش بازی های المپیک توکیو برای تداوم برنامه های خود صمیمانه تشکر می کنم.

بازهم تاکید می کنم که بزرگترین چالش پیش روی ما غلبه بر بیماری همه گیر COVID-19 است. این یک چالش است که در واقع ما باید برای غلبه بر آن به عنوان یک دنیا متحد باشیم.

بنابراین من از شما، خانواده دنیای تکواندو می خواهم که به توصیه مقامات بهداشتی هر چند پیچیده و چالش برانگیز توجه داشته باشید و لطفاً در امان باشید و در خانه بمانید - و مثبت بمانید.

دوستان و همکاران عزیزم، من بی صبرانه منتظر روزی هستم که بتوانیم یکبار دیگر همدیگر را ببینیم، وقتی می توانیم ورزش و دوستی خود را جشن بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 883

به "دکتر چو: کرونا چالش عظیم دنیا است، برای امنیت در خانه بمانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر چو: کرونا چالش عظیم دنیا است، برای امنیت در خانه بمانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید