رئیس پلیس کنگره آمریکا دست به دامان گارد ملی شد

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، به رغم گذشت دو ماه از یورش طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده به ساختمان کنگره فدرال، رئیس پلیس موقت کنگره با ابراز نگرانی نسبت به تداوم این گونه تهدیدها از مقامات کنگره فدرال خواست تا از نفوذشان برای حفظ نیروهای گارد ملی در پایتخت آمریکا استفاده نمایند.

رئیس پلیس کنگره آمریکا دست به دامان گارد ملی شد

یوگاناندا پیتمن در نامه ای که به رؤیت خبرگزاری آسوشیتدپرس رسید، خطاب به مقامات کنگره نوشت که هیأت ناظر بر فعالیت های سازمان تحت مدیریت وی تا به امروز از تمدید شرایط اضطراری مورد احتیاج برای حفظ نیروهای گارد ملی در این شهر خودداری نموده اند.

پیتمن گفت که وی برای قانع کردن این هیأت سه نفره پایتخت به یاری مقامات کنگره احتیاج دارد.

در این نامه، فهرست اقدام های موردنظر هیأت ناظر شامل حذف بخشی از حصارهای نصب شده دورتادور محوطه کنگره و همچنین کاهش نیروهای گارد ملی از 5،200 نفر به 900 نفر می گردد. اما پلیس کنگره خواستار حفظ این حصارها برای یک مدت نامحدود است.

اوایل روز پنج شنبه، آسوشیتدپرس در گزارشی گفت که پنتاگون درخواست پلیس کنگره برای حفظ 2،200 نیروی گارد ملی به مدت 60 روز دیگر را آنالیز می نماید. در بیانیه پلیس آمریکا آمده است که پیتمن به طور رسمی حفظ این نیروها را به پنتاگون توصیه نموده است.

لازم به ذکر است که پیش از یورش طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره در روز ششم ژانویه که به تخریب و غارت بخش هایی از عمارت کنگره و کشته شدن پنج تن از جمله یک مأمور پلیس کنگره انجامید، اختلاف نظری مشابه میان پلیس کنگره و هیأت نظارت بر آن به وجود آمد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1408

به "رئیس پلیس کنگره آمریکا دست به دامان گارد ملی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس پلیس کنگره آمریکا دست به دامان گارد ملی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید