راهنمای سفر به ژوهانسبورگ

به گزارش اخبار ورزشی، در موقع سفر به ژوهانسبورگ بهتر است قبل از سفر تاریخچه و اطلاعاتی از این شهر داشته باشید تا موقع سفر به این شهر با مسئله ای بر نخورید. ژوهانسبورگ یکی از بهترین شهر های آفریقای جنوبی بوده و به علت وجود تعداد زیادی معادل طلا به شهر طلایی مشهور شده است. حتما توجه کنید در زمان سفر به ژوهانسبورگ به شهری می روید که هیچ دریا و ساحلی ندارد، ولی آنقدر جاهای دیدنی بسیار زیادی دارد که شما را شگفت زده می نماید.

راهنمای سفر به ژوهانسبورگ

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

در این مطلب می خواهیم چند مورد از هدایت های لازم برای سفر به ژوهانسبورگ را برای شما بیان کنیم. پس با خبرنگاران همراه باشید.

سفر به ژوهانسبورگ و آب و هوای این شهر

در زمان سفر به ژوهانسبورگ بهتر است از آب و هوای این شهر آگاهی داشته باشیم. ژوهانسبورگ، آب و هوای نیمه گرمسیری دارد و چون ارتفاع این شهر بلند بوده به این خاطر دمای هوا در این شهر ملایم است. در ماه ژانویه در طول روز بیشترین دمای هوا 25 درجه و در ماه ژوئن 16 درجه سانتی گراد است.

مناسب ترین زمان سفر به این شهر جذاب از ماه مارس تا می و از ماه سپتامبر تا نوامبر بوده که در این زمان آب و هوای ژوهانسبورگ گرم و خشک است و از طرفی چون گردشگران کمی در این زمان به این شهر سفر می نمایند به این خاطر قیمت ها ارزان می گردد.

فصل سرما در این شهر از ماه ژوئن شروع و تا ماه آگوست ادامه دارد و فصل گرما در این شهر از ماه دسامبر شروع و تا ماه ماه فوریه طول می کشد.

تاریخ ژوهانسبورگ

اگر می خواهید تاریخ ژوهانسبورگ را بدانید به موزه های این شهر حتما سر بزنید. ژوهانسبورگ یک شهر جوانی است که 120 سال پیش ساخته شده است.

هزینه های اسکان

به خاطر وجود تعداد زیادی هتل متنوع، شما در زمان سفر به ژوهانسبورگ می توانید هر کدام از هتل ها را که می خواهید و مورد پسند شما است، انتخاب کنید.

سفر به ژوهانسبورگ و هتل های پیشنهادی

هتل د بیچ

در سفر به ژوهانسبورگ ما هتل د پیچ را برای شما پیشنهاد می کنیم، این هتل به خاطر داشتن فضای سبز و اتاق های چوبی تصور می کنید که در جنگل هستید. از امکانات رفاهی هتل د پیچ می توان به منوی کامل صبحانه، زیاد بودن تنوع غذایی و استخر روبار اشاره نمود.

هتل رزیدنت بوتیک

هتل رزیدنت بوتیک یکی دیگر از هتل های پیشنهادی ما در زمان سفر به ژوهانسبورگ است؛ این هتل 5 ستاره یکی از هتل های شیک در نزدیکی موزه تاریخ نظامی در این شهر قرار گرفته است. جالب است بدانید این هتل تمامی امکاناتی که در هتل مورد احتیاج شما است را در اختیارتان قرار می دهد.

قیمت غذا ها در ژوهانسبورگ

در این شهر رستوران های متنوعی وجود دارد و هر غذایی که سلیقه شما باشد، در این شهر پیدا می گردد و می توانید غذای دلخواهتان را میل کنید. از غذاهای پر هوادار در این شهر می توان به انواع گوشت های گریل شده، کباب های ششلیک و انواع ساندویچ های مختلف اشاره نمود.

شما اگر در شهر ژوهانسبورگ بخواهید یک وعده غذا در رستوران ارزان قیمت بخورید باید 120 دانگ بپردازید و برای میل کردن یک وعده غذایی دو نفره در رستوران متوسط باید 500 دانگ پرداخت کنید.

اگر شما قصد دارید غذای خیلی ارزان تر از قیمت های گفته شده در این شهر میل کنید باید رستوران مک دونالد را انتخاب کنید که قیمت هر وعده غذایی در این رستوران 60 دانگ است.

رستوران های پیشنهادی

رستوران گریل هاوس

پیشنهاد می کنیم در زمان سفر به ژوهانسبورک، رستوران گریل هاوس را انتخاب کنید؛ در این رستوران بی نظیر ترین و خوشمزه ترین استیک ها وجود دارد که با خوردن این استیک ها طعم خوشمزه آن ها در ذهن تان می ماند و بی شک هوادار این رستوران خواهید شد.

رستوران لوکال گریل

رستوران لوکال گریل یکی دیگر از رستوران های پیشنهادی ما در این شهر است. غذاهای این رستوران از کیفیت بالایی برخوردار است و می توانید در این رستوران خوشمزه ترین استیک ها را با سس های مخصوص میل نمایید.

قیمت حمل و نقل در سفر به ژوهانسبورگ

در شهر ژوهانسبورگ ترافیک کمتر است و از تاکسی و اتوبوس های عمومی می توانید برای رفت و آمد بهره ببرید؛ بیشتر گردشگران از تاکسی برای رفت و آمد استفاده می نمایند چون به خاطر کم بودن ترافیک هزینه تاکسی ها خیلی زیادی نیست.

در زمان سفر به ژوهانسبورگ توجه داشته باشید در این شهر قیمت بلیط تک سفره، 25 دانگ و قیمت بلیط ماهانه، 800 دانگ است.

چند نمونه از جاذبه های گردشگری

موزه آپار تاید

موزه آپار تاید یکی از جاذبه های گردشگری در این شهر است که باید برای این مکان 2 ساعت زمان در نظر بگیرید. در این موزه می توانید تاریخ آپار تاید را در شکل های روزنامه های بریده و عکس و آثار هنری مشاهده کنید.

موزه ویکتوریایی

اگر شما عاشق تاریخ ویکتوریا هستید در زمان سفر به ژوهانسبورگ حتما به موزه ویکتوریا بروید. چیزی که در این موزه جالب است، صاحب موزه لباس ویکتوریایی می پوشد و از بازدید نمایندگان استقبال می نماید و بعد از آن گردشگری در بخش های مختلف این موزه شروع می گردد.

موزه Constitution Hill

اگر شما دوست دارید با تاریخ این شهر آشنا شوید در زمان سفر به ژوهانسبورگ به این موزه تشریف ببرید. این مکان قبلا زندان بوده، ولی الان تبدیل به موزه شده است.

1+

منبع: دلتابان
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1071

به "راهنمای سفر به ژوهانسبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به ژوهانسبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید