راه اندازی هشت سالن تشریح در شهرستان های کرمانشاه

به گزارش اخبار ورزشی، مدیرکل پزشکی قانون کرمانشاه با اشاره به راه اندازی هشت سالن تشریح در شهرستان های استان گفت : اکنون دیگر نیازی به اعزام جسد برای تشریح از شهرستان ها به مرکز استان نیست.

راه اندازی هشت سالن تشریح در شهرستان های کرمانشاه

به گزارش ؛ سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانون کرمانشاه گفت : با همکاری شهرداری ها، سالن های تشریح در استان اکنون فعال و مجهز به امکانات و تجهیزات و پزشک مورد نیاز برای تشریح اجساد شده است و دیگر نیازی به ارسال جسد به پزشکی قانونی شهر کرمانشاه نیست.

او گفت : اکنون در شهرستان های روانسر و قصرشیرین سالن تشریح نداریم که به دلیل پایین بودن تعداد اجساد و همچنین کم بودن مسافت این شهرستان ها توسط شهر های جوانرود و سرپل ذهاب پوشش داده می شود.

خانی افزود: اکنون مجهزترین آزمایشگاه غرب کشور در استان کرمانشاه فعال است و همه فرآیند های مربوط به پزشکی قانونی در داخل استان انجام می شود.

او ادامه داد: سالانه در مجموع حدود 47 هزار معاینه شامل نزاع، معاینات سرپایی ناشی از تصادفات و سایر موارد در استان انجام می شود و همچنین بیش از 2 هزار جسد را در استان برای تعیین علت مرگ تشریح می کنیم که تعیین علت مرگ ها به صورت علمی و مستدل است تا خللی در کار قضایی ایجاد نشود.

او گفت: بر روی آمار ها کار های تحقیقاتی و پژوهشی انجام می شود و در این راستا از محققان و پژوهشگران استان نیز درخواست همکاری می کنیم.

او افزود: از طرح های پژوهشی در استان استقبال و حمایت می کنیم .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1095

به "راه اندازی هشت سالن تشریح در شهرستان های کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی هشت سالن تشریح در شهرستان های کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید