رشد 12درصدی گردشگری ایران، هزار طرح گردشگری در حال انجام است

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر چهارشنبه شب در آئین افتتاح نخستین نمایشگاه سراسری گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته جزیره قشم گفت: تحریم ها و کاهش درآمد نفتی در سال های گذشته موجب ایجاد رکود در بعضی از بخش های اقتصاد شده اما با رویکرد مناسب دولت تدبیر و امید در حوزه گردشگری رشد 12 درصدی را در پی داشته است.

رشد 12درصدی گردشگری ایران، هزار طرح گردشگری در حال انجام است

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت بلیط کانادا رفت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی ادامه داد: این افزایش درحالی به دست آمده که میانگین رشد ورود گردشگران در دنیا 4.6 درصد است.

سلطانی فر از برگزاری یک هزار طرح گردشگری در کشور اطلاع داد و اضافه نمود: این طرح ها با اعتباری افزون بر 300 هزار میلیارد ریال در حال انجام هستند و پیش بینی می گردد ایران در سال 2016 یکی از اولین مقاصد گردشگری در دنیا باشد.

وی با بیان اجرایی شدن برجام تا کمتر از 48 ساعت آینده اضافه نمود: پیروزی بزرگ ملت ایران با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مدیریت رئیس جمهوری دولت تدبیر و امید و سخت کوشی و کوشش تیم مذاکره کننده، به دست می آید.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: این پیروزی به برکت حمایت های ملت بزرگ ایران و کوششی که همه مسئولان انجام دادند به دست آمد و ما امروز در آستانه شرایط جدید رشد، رونق و توسعه در همه ابعاد اجرایی کشور خواهیم بود.

معاون رئیس جمهوری بیان داشت: این رشد توسعه به حوزه گردشگری کشور نیز راه خواهد یافت و کوشش های نمایندگان کنگره آمریکا برای محدودیت سفر به ایران نیز نمی تواند در برابر توسعه کشور خللی ایجاد کند.

گردشگری صنعت سبز و پاکیزه است

سلطانی فر با تاکید بر اهمیت صنعت گردشگری، اضافه نمود: گردشگری یک صنعت سبز، پاکیزه، ارزان قیمت و پربازده است و سرمایه گذاری در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: در کنار مزیت های گردشگری ایران، تمرکز مسئولان عالی رتبه کشور به گردشگری، امنیت بالای کشور در منطقه ای ناامن و شرایط پسا تحریم، یاری می نماید که از تمام ظرفیت ها برای توسعه گردشگری بهره ببریم.

نخستین نمایشگاه سراسری گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته جزیره قشم عصر چهارشنبه با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، عاملان حوزه های گردشگری، هتلداری و صنایع دستی 29 استان، مناطق آزاد چابهار، انزلی، ماکو و اروند و فعالان گردشگری کشور عمان به مدت پنج روز شروع به کار کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 638

به "رشد 12درصدی گردشگری ایران، هزار طرح گردشگری در حال انجام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 12درصدی گردشگری ایران، هزار طرح گردشگری در حال انجام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید