روسیه خطاب به آمریکا: روی پیشنهاد پوتین فکر کن

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، سفارت روسیه در واشنگتن، از دولت آمریکا خواست روی پیشنهاد کنترل تسلیحاتی مسکو فکر کند.

روسیه خطاب به آمریکا: روی پیشنهاد پوتین فکر کن

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

این سفارتخانه در بیانیه ای اضافه نمود: هیچ کس طالب یک بحران موشکی جدید نیست. پیشنهادهای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مبتنی بر رویکردهای مصالحه جویانه و به نفع همه ملت ها است. پیشنهاد می کنیم که شریک آمریکایی، با جدیت به این مسئله فکر کند.

کرملین دوشنبه هفته گذشته پیشنهاد داد که بهتر است روسیه و آمریکا درباره عدم استقرار بعضی از موشک های زمین پایه در اروپا به توافق برسند. همچنین، مسکو پیشنهاد راستی آزمایی های دوجانبه با هدف اعتمادسازی بعد از فروپاشی پیمان منع موشک های هسته ای میان بُرد (INF) را عنوان کرد.

واشنگتن سال گذشته با متهم کردن روسیه به نقض این پیمان، از آن خارج شد. مسکو در راستای تنش زدایی پیشنهاد داده که اجازه بازدید از سامانه های ایجیس آمریکایی مستقر در اروپا را داشته باشد و در مقابل، واشنگتن هم به موشک های روسی 9M729 مستقر در کالینینگراد دسترسی پیدا کند.

این پیشنهاد در حالی مطرح می گردد که پیمان هسته ای نیواستارت هم فوریه سال میلادی آینده منقضی می گردد و روسیه و آمریکا هنوز برای تمدید آن به توافق نرسیده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1158

به "روسیه خطاب به آمریکا: روی پیشنهاد پوتین فکر کن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه خطاب به آمریکا: روی پیشنهاد پوتین فکر کن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید