سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی افتتاح می گردد، رونمایی از بانک اطلاعات مصرف کنندگان در 18 کشور دنیا

به گزارش اخبار ورزشی، معاون صنایع دستی کشور گفت: سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، فردا یکشنبه 3 شهریور با حضور سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به طور رسمی افتتاح می گردد.

سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی افتتاح می گردد، رونمایی از بانک اطلاعات مصرف کنندگان در 18 کشور دنیا

پویا محمودیان معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، با اعلام این خبر اضافه نمود: این نمایشگاه ساعت 14 فردا یکشنبه 3 شهریور 98 با حضور دکتر علی اصغر مونسان سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از مسئولان ارشد کشور و نمایندگان مجلس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به طور رسمی افتتاح می گردد و تا 9 شهریور ادامه دارد.

او اضافه نمود: ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت 10 تا 18 در نظر گرفته شده و بازدید از این نمایشگاه برای تمامی علاقه مندان و فعالان صنایع دستی به صورت رایگان است.

محمودیان ادامه داد: سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در سالن های 8، 9، 10، 11، 12 و 25A تا 25E نمایشگاه بین المللی تهران در فضایی بالغ بر 8هزار مترمربع و در قالب بیش از 600 غرفه برگزار می گردد.

او گفت: در این نمایشگاه هنرمندانی از 31 استان کشور، فروشگاه های مجازی، واحدهای صنفی، صادرکنندگان، دانشجویان و جوانان علاقه مند به حوزه صنایع دستی حضور دارند.

معاون صنایع دستی کشور ادامه داد: در افتتاحیه این نمایشگاه دو اثر از استاد بهرام الیاسی هنرمند قلم زنی از استان اصفهان و نیز پنج اثر از خانم سیف اللهی هنرمند رشته نگارگری از دانشگاه الزهرا با مضامین غدیر رونمایی می گردد.

او گفت: ضمن این که در این نمایشگاه، بانک اطلاعاتی مصرف کنندگان صنایع دستی در 18 کشور دنیا رونمایی خواهد شد.

محمودیان اضافه نمود: همچنین در زمان برگزاری سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، تفاهم نامه هایی با بعضی از دستگاه های دولتی منعقد خواهد شد.

او، اختصاص فضای تعیین به روستاها و شهرهای ملی، و نیز اختصاص فضا به مساحت 240 مترمربع به صورت رایگان به هنرمندان بعضی از مناطق محروم، برپایی 13 سیاه چادر عشایری، حضور گروه های موسیقی و هنری و اختصاص فضایی برای آموزش را از مهم ترین ویژگی های این نمایشگاه برشمرد و گفت: آستان قدس رضوی، بنیاد برکت، بانک گردشگری، بانک توسعه تعاون، شبکه ایران کالا و... از مهم ترین اسپانسرهای این نمایشگاه به حساب می آیند.

معاون صنایع دستی کشور افزود: شعار سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، صنایع دستی، رونق فراوری، افتخاری دنیای انتخاب شده است که مهم ترین هدف آن حمایت از فراوری ملی به خصوص صنایع دستی ایرانی است.

او در انتها اظهار داشت: مهم ترین هدف از برپایی این نمایشگاه در سال رونق فراوری، بسترسازی برای تعامل هرچه بهتر با بازیگران زیست بوم صنایع دستی از جمله هنرمندان، صنعتگران، فروشندگان، تجار و صادرکنندگان است. ضمن این که عرضه آخرین دستاوردهای هنرمندان 31 استان کشور و ایجاد بستری برای ارتقای فروش صنایع دستی و فرصت سازی برای سفارش پذیری کالاهای صنایع دستی از دیگر اهداف مهم این نمایشگاه به حساب می آید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 215

به "سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی افتتاح می گردد، رونمایی از بانک اطلاعات مصرف کنندگان در 18 کشور دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی افتتاح می گردد، رونمایی از بانک اطلاعات مصرف کنندگان در 18 کشور دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید