شجاعیان: حاضرم نیم فصل روی سکوها باشم، اما استقلال برنده گردد، امیدوارم سرمربی تیم روی پایم بنویسد که گل می زنم

به گزارش اخبار ورزشی، داریوش شجاعیان، هافبک تیم فوتبال استقلال گفت که حاضر است روی سکوها بنشیند، اما استقلال برنده گردد.

شجاعیان: حاضرم نیم فصل روی سکوها باشم، اما استقلال برنده گردد، امیدوارم سرمربی تیم روی پایم بنویسد که گل می زنم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، داریوش شجاعیان درباره آخرین وضعیت خودش گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و از روز گذشته در بازی فوتبال شرکت نموده ام. اگر کادر فنی صلاح بداند، از نیم فصل برای استقلال بازی می کنم.

وی با اشاره به پیروزی سه بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر توضیح داد: حاضرم روی نیمکت بنشینم، اما استقلال برنده گردد. حاضرم نیم فصل روی سکوها بنشینم، اما تیم به پیروزی برسد. امیدوارم تیم همینطور سه تا، چهار تا گل بزند.

هافبک تیم فوتبال استقلال با اشاره به گلزنی فرشید باقری گفت: خوشحالم فرشید این بازی گل زد. امیدوارم وقتی برگشتم، سرمربی تیم روی پا و قلبم بنویسد که من هم گل می زنم یا پاس گل می دهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 18

به "شجاعیان: حاضرم نیم فصل روی سکوها باشم، اما استقلال برنده گردد، امیدوارم سرمربی تیم روی پایم بنویسد که گل می زنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعیان: حاضرم نیم فصل روی سکوها باشم، اما استقلال برنده گردد، امیدوارم سرمربی تیم روی پایم بنویسد که گل می زنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید