شلیک کشتی نظامی روسیه در دریای مدیترانه

به گزارش اخبار ورزشی، ملوانان نظامی کشتی چندمنظوره دریادار ماکاروف ناوگان دریای سیاه روسیه در آبهای دریای مدیترانه با استفاده از توپ های کالیبر 100 میلیمتری، در کمتر از یک دقیقه به اهداف مشخص شده بیشتر از 80 گلوله شلیک کردند.

شلیک کشتی نظامی روسیه در دریای مدیترانه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی شبکه تلویزیون ازوزدا روسیه، کشتی چندمنظوره نظامی-نگهبانی دریادار ماکاروف شلیک های رزمی-آموزشی را در آب های دریای مدیترانه انجام داد.

در جریان این رزمایش ملوانان نظامی روسی در مدت کمتر از یک دقیقه، به اهداف مشخص شده بیشتر از 80 گلوله کالیبر 100 میلیمتری شلیک کردند. برای این منظور و برای تکمیل مهمات این کشتی وارد منطقه پایگاه پشتیبانی نظامی-فنی ناوگان دریایی روسیه در بندر طرطوس در غرب سوریه شد.

کاپیتان دوم آنتون کوپرین فرمانده کشتی دریادار ماکاروف که در ترکیب ناوگان دریای سیاه روسیه واقع شده است ، به خبرنگاران شرح داد که تمامی تسلیحات کشتی طی دو سال گذشته در حالت آمادگی رزمی قرار داشته، شلیک موشک های کالیبر و پرتاب سامانه های موشکی زمین به هوا از عرشه آن انجام شده است. بدین ترتیب تسلیحات این کشتی می توانند تمامی اهداف مورد نظر در آسمان، سطح دریا و زیر آب را شناسایی و منهدم کند.

به گفته وی، این کشتی همچنین بارها وظایف نظامی متعددی را در منطقه دریای مدیترانه انجام داده و امروزه شاید بتوان گفت که دارای مدرن ترین تسلیحات نظامی است و خدمه آن در هر زمان آماده انجام وظایف محوله هستند.

لازم به یادآوری است، مرکز تامین لجستیکی-فنی ناوگان دریایی روسیه در بندر طرطوس سوریه در سال 1971 تاسیس شد. در سال 2017 مقامات مسکو و دمشق توافقنامه ای برای استفاده از امکانات آن به مدت 49 سال امضاء کردند. بر اساس توافقات انجام شده، در این پایگاه دریایی می تواند تا 11 کشتی نظامی، از جمله کشتی های هسته ای روسی مستقر شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 396

به "شلیک کشتی نظامی روسیه در دریای مدیترانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلیک کشتی نظامی روسیه در دریای مدیترانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید