شهرهای قرمز کرونایی خوزستان به 11 شهر افزایش یافت

به گزارش اخبار ورزشی، فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در استان خوزستان گفت: با قرمز شدن شرایط کرونایی شهرهای خرمشهر و رامهرمز، شهرهای قرمز کرونایی خوزستان به 11 شهر رسید.

شهرهای قرمز کرونایی خوزستان به 11 شهر افزایش یافت

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، فرهاد ابول نژادیان چهارشنبه شب در گفت وگویی رسانه ای در مورد موج جدید شیوع بیماری کرونا در استان خوزستان، اظهار کرد: دورهمی خانوادگی و تماس با افراد دارای بیماری در منزل و محل کار از دیگر عوامل ابتلاء به کرونا در خوزستان است.

وی اضافه کرد: پیش از این شهرهای اهواز، کارون، دزفول، شادگان، دشت آزادگان، هویزه، آبادان، شوشتر و ماهشهر در شرایط قرمز کرونا قرار داشته اند که با اضافه کردن شهرهای خرمشهر و رامهرمز که پیش از این نارنجی بودند، تعداد شهرهای قرمز کرونایی استان به 11 شهر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: از اواسط بهمن ماه شرایط کرونا در خوزستان به صورت عادی انگاری درآمد و موجب شد که 24 بهمن 9 شهر خوزستان به قرمز رنگ کرونایی شوند.

فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در استان خوزستان اعلام کرد: تا 24 بهمن ماه میزان بستری بیماران 65 درصد و میزان فوتی ها 75 درصد بوده که در مقایسه با هفته گذشته افزایش داشته است.

ابول نژادیان با اشاره به اینکه 9مورد جدید کرونا انگلیسی در استان شناسایی شده است، گفت: ویروس جهش یافته کرونا به بچه ها و جوانان نیز رحم نکرده و آنان را دچار می نماید و بهترین راه چاره مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1378

به "شهرهای قرمز کرونایی خوزستان به 11 شهر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای قرمز کرونایی خوزستان به 11 شهر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید