تور آلمان: شکایت فرایبورگ از 12 نفره بازی کردن بایرن مونیخ رد شد

به گزارش اخبار ورزشی، با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان، اشتباه اتفاق افتاده در جریان مصاف بایرن مونیخ با فرایبورگ منجر به بازنده اعلام شدن باواریایی ها نشد.

تور آلمان: شکایت فرایبورگ از 12 نفره بازی کردن بایرن مونیخ رد شد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت بوندس لیگا، اعتراض باشگاه فرایبورگ به 12 نفره بازی کردن بایرن مونیخ مقابل این تیم در هفته اخیر رقابت های بوندس لیگا به جایی نرسید.

در جریان ملاقات روز شنبه دو تیم در خانه فرایبورگ در هفته بیست و هشتم بوندس لیگا که با پیروزی 4 بر یک باواریایی ها پایان یافت، تیم میهمان کمتر از یک دقیقه با حضور 12 بازیکنش در میدان بازی کرد. این اتفاق به علت بروز یک ناهماهنگی و سوء تفاهم میان مدیرفنی تیم باواریایی و داور چهارم مسابقه در اعلام شماره بازیکن تعویضی این تیم برای خروج از میدان رخ داد.

پس از این بازی مسئولان تیم میزبان با اعتراض به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان شانس خود را برای کسب سه امتیاز این بازی امتحان کردند، اما اعتراض آنها به جایی نرسید.

در حالی که در ابتدا اعلام شد اتفاق اتفاق افتاده ناشی از اشتباه مسئولان باشگاه بایرن مونیخ بوده است، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان به این نتیجه رسیده است که بایرن را نمی توان مقصر داست چرا که اشتباه اتفاق افتاده از سوی تیم داوری بوده است.

به این ترتیب سه امتیاز این بازی در حساب تیم تحت راهنمایی یولیان ناگلسمان ماند و آنها با حاشیه امنیتی 9 امتیازی یک قدم دیگر به کسب دهمین قهرمانی متوالی شان در بوندس لیگا نزدیک شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1932

به "تور آلمان: شکایت فرایبورگ از 12 نفره بازی کردن بایرن مونیخ رد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: شکایت فرایبورگ از 12 نفره بازی کردن بایرن مونیخ رد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید