صدور دستور رسیدگی به نحوه مجروح شدن نوجوان کولبر پاوه ای

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به دادستان پاوه برای رسیدگی فوری به موضوع چگونگی مجروح شدن نوجوان کولبر پاوه ای دستور داد و گفت: تا روشن شدن شرایط نهایی این نوجوان موضوع پیگیری گردد.

صدور دستور رسیدگی به نحوه مجروح شدن نوجوان کولبر پاوه ای

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، پرویز توسلی زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه سه شنبه 25 شهریور به دادستان پاوه دستور داد واقعه منتهی به مصدوم شدن کولبر نوجوان به نام مانی هاشمی 14 ساله از اهالی روستای شمشیر شهرستان پاوه مجدانه و دقیق پیگیری گردد. وی با توجه به دامن زدن رسانه های ضدانقلاب و موج سواری آن ها در فضای مجازی برای رسیدن به منافع و مقاصد شوم و تحریک افکار عمومی به داستان شهرستان پاوه تأکید کرد ضمن حفظ کرامت انسانی و دلجویی از خانواده مصدوم، اقدام لازم برای شناسایی زوایای حقوقی، قضایی و انتظامی موضوع انجام و نتیجه اعلام گردد.

  • مانی به شاد نرسید | کوشش نوجوان کولبر برای خرید گوشی هوشمند با سقوط از کوه ناتمام ماند
  • تصاویر مانی کولبر سقوط نموده از کوه؛ قبل و بعد از بستری شدن
  • اینفوگرافی | روزگار سخت کولبران

بعضی رسانه ها دلیل سقوط سید مانی هاشمی و مجروحیت وی را تعقیب و گریز از سوی مأموران مستقر در مرز اعلام کردند که پرویز ایده پور، فرماندار پاوه با تائید اینکه یک مورد سقوط از کوه در ساعت حدود 10 صبح روز 16 شهریور در منطقه دزآور بخش نوسود داشته ایم، گفت: در این حادثه نوجوانی اهل روستای شمشیر پاوه از کوه سقوط نموده که سقوطش به دلیل تعقیب و گریز از سوی نیروهای مسلح نبوده است. هرگونه تعقیب و گریز توسط نیروهای مسلح در مرز پاوه باهدف دستگیری یا متوقف کردن این فرد کاملاً تکذیب می گردد.

این نوجوان پس از سقوط از کوه از ناحیه سر، چشم و صورت دچار مصدومیت شده است که پس از اعلام مادر او مبنی بر عدم توان پرداخت هزینه های درمانی، رئیس کمیته امداد کشور تمام هزینه های آن را تقبل کرد.

محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه به تقبل هزینه های درمانی این نوجوان توسط این نهاد اطلاع داد و گفت: در راستای اجرای دستور آقای بختیاری رئیس کمیته امداد کشور مانی هاشمی عصر دیروز دوشنبه 24 شهریور به تهران اعزام شد. مراحل درمانی این نوجوان پاوه ای در بیمارستان نور تهران با هزینه های کمیته امداد انجام می گردد.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار گرفته است و 84 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1090

به "صدور دستور رسیدگی به نحوه مجروح شدن نوجوان کولبر پاوه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور دستور رسیدگی به نحوه مجروح شدن نوجوان کولبر پاوه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید