ضرورت تشکیل خوشه آب در دانشگاه تهران

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس دانشگاه تهران با تاکید بر مقوله مسئولیت اجتماعی دانشگاه به ویژه در دوران شیوع کرونا، خواستار تشکیل خوشه آب در این دانشگاه شد.

ضرورت تشکیل خوشه آب در دانشگاه تهران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، اولین جلسه شورای دانشگاه در سال 1400 با حضور هیئت رئیسه، رؤسای واحدها، پردیس ها و دانشکده های دانشگاه تهران به صورت مجازی برگزار گشت.

نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران در ابتدای این جلسه با اشاره به شرایط ناشی از اپیدمی کرونا در کشور گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و انجام بسیاری از فعالیت ها به صورت غیرحضوری، به تمامی واحد ها توصیه می کنم که در زمینه انجام فعالیت های پژوهشی، فعال تر عمل کنند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط اجتماعی ایجاد شده در دوران پاندمی کرونا یادآور شد: در چنین زمانی که شرایط خاصی بر شرایط اجتماعی جامعه حاکم است، دانشکده های مربوطه، از جمله دانشکده های علوم اجتماعی و روان شناسی دانشگاه می توانند قدم های خوب و مؤثری در افزایش فعالیت های تحقیقاتی - اجتماعی بردارند.

دستور کار دوم این جلسه، بررسی تدوین برنامه چهارم دانشگاه تهران بود که پس از طرح بحث در صحن شورا، رئیس دانشگاه از رؤسای واحد ها و مراکز وابسته به دانشگاه خواست تا نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص رئوس، اهداف و راهبرد های اصلی مطرح کند.

رئیس دانشگاه تهران همچنین بر توسعه مراکز نوآوری، شبکه های فناوری و حضور فعال تر دانشگاه در بستر مجازی تأکید کرد.

رئیس دانشگاه تهران در ادامه با تاکید بر مقوله مسئولیت اجتماعی دانشگاه به ویژه در دوران شیوع کرونا، خواستار توجه بیشتر دانشگاه، به خصوص مراکز مربوطه به مسئله آب شد و در این خصوص بر تشکیل خوشه آب تأکید کرد.

در سرانجام جلسه شورای دانشگاه تهران، گزارشی از بودجه سال 1400 دانشگاه ارائه شده و همچنین در خصوص واژه های جایگزین پردیس بحث و بررسی صورت گرفت. لازم به ذکر است که تصمیم گیری نهایی در این خصوص به جلسه آینده موکول شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1600

به "ضرورت تشکیل خوشه آب در دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تشکیل خوشه آب در دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید