طغیان بنیانگذار فیس بوک علیه این شرکت ، لابی گسترده کریس هیوز با مقامات دولتی ایالات متحده ، امپراتوری مارک زاکربرگ فرو می پاشد؟

به گزارش اخبار ورزشی، کریس هیوز، از بنیانگذاران فیس بوک که در کنار مارک زاکربرگ در ساختن این شبکه اجتماعی نقش داشته است، اخیرا نسبت به فیس بوک موضع گیری هایی بسیار منفی دارد تا جایی که علیه این شرکت در سخنرانی های مختلفی حاضر می شود.

طغیان بنیانگذار فیس بوک علیه این شرکت ، لابی گسترده کریس هیوز با مقامات دولتی ایالات متحده ، امپراتوری مارک زاکربرگ فرو می پاشد؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، هیوز با مقامات دولتی و تنظیم نماینده های قوانین ایالات متحده ملاقات داشته است. کریس هیوز بنیانگذار فیس بوک خواهان تضعیف قدرت این غول شبکه های اجتماعی شده و مدتی است با مقامات دولتی و تنظیم نماینده های دولتی که در پی تنظیم بازار قدرت شبکه های اجتماعی هستند صحبت می نماید.

هیوز استدلال می نماید که مدیر عامل فیس بوک، مارک زاکربرگ قدرتی بیش از حد دارد و تنظیم نمایندگان قوانین باید شرکت های اینستاگرام و واتس اپ را از فیس بوک جدا نمایند. افزون بر این ها هیوز در کوشش است به وسیله لابیگری های متعدد با کمیسیون تجارت فدرال قوانین ضد تراست را در برابر فیس بوک تشدید کند.

وی جلساتی با کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده داشته و در این جلسات، هیوز یک گزارش 39 صفحه ای را که حاوی نکاتی از فیس بوک بود با خود همراه برد. فیس بوک بلافاصله به این رفتارها واکنش نشان نداده است اما به نظر می رسد قصد ندارد واکنش خاصی داشته باشد درست مثل دفعات پیشین که در این زمینه با هیوز وارد جدل نشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2058

به "طغیان بنیانگذار فیس بوک علیه این شرکت ، لابی گسترده کریس هیوز با مقامات دولتی ایالات متحده ، امپراتوری مارک زاکربرگ فرو می پاشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طغیان بنیانگذار فیس بوک علیه این شرکت ، لابی گسترده کریس هیوز با مقامات دولتی ایالات متحده ، امپراتوری مارک زاکربرگ فرو می پاشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید