فروش باتری سوزوکی سپاهان باتری توسط شرکت امداد باتری

به گزارش اخبار ورزشی، باتری سوزوکی به عنوان محصول برتر شرکت سپاهان و نیز محصول مشترک این شرکت و شرکت سوزوکی ژاپن بوده و نیز دارای 15 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.

فروش باتری سوزوکی سپاهان باتری توسط شرکت امداد باتری

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام امداد باتری، شرکت سپاهان باتری از بزرگ ترین و مشهورترین فراوریکنندگان باتری ماشین در سطح خاورمیانه است که توانسته است با فراوری محصولات متنوع ازجمله باتری سوزوکی و اوربیتال جوابگوی احتیاج مشتریان عزیز باشد. برند سوزوکی از بهترین و با کیفیت ترین باتری های شرکت سپاهان باتری است که دارای 15 ماه گارانتی تعویض بوده که پس از فعال سازی گارانتی قابل پیگیری توسط مشتریان عزیز است.

گفتنی است باتری های سوزوکی احتیاج به داشتن کارت گارانتی نداشته و پس از فعال کردن گارانتی خدمات آن در همه جای ایران بدون احتیاج به کارت گارانتی قابل استفاده خواهد بود.

شرکت امداد باتری جزو تعداد محدودی از شرکت های ثبت شده در فروش اینترنتی باتری در ایران و دارای کنندگی باتری سوزوکی از شرکت سپاهان باتری و هم چنین دارای گواهی خدمات پس از فروش باتری سوزوکی بوده و آماده ثبت درخواست باتری از طرف مشتری و ارسال آن به صورت رایگان در تمامی نقاط شهر تهران است

مشخصات باتری سوزوکی:

استفاده از تکنولوژی روز جهان در فراوری صفحات اکسپند

دارای چراغ نشانگر وضعیت شارژ و یا دشارژ بودن باتری

دارای قدرت بالای استارت زنی موتور در سرمای شدید

و مهم تر از همه سازگاری با شرایط آب و هوایی ایران

ما خرید باتری سوزوکی را به شما پیشنهاد می دهیم:

تلفن سفارش:88866283-021

فروش باتری سوزوکی با برند سوزوکی به وسیله کنندگی اصلی سپاهان باتری و نیز سایت suzuki-battery.com امکان پذیر است.

قیمت باتری سوزوکی با توجه به کیفیت و خدمات آن نسبت به سایر باتری های فراوری داخل مناسب است و مشتریان می توانند با مناسب ترین هزینه بهترین و بادوام ترین باتری اتمی ایرانی متناسب با خودروی خود را خریداری کنند.

مشتریان شرکت سپاهان به عنوان سرمایه های شرکت سپاهان بوده و شرکت درصدد است تا با خدمات دهی بهتر و بیشتر وفاداری مشتریان خود را نسبت به خود حفظ نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 436

به "فروش باتری سوزوکی سپاهان باتری توسط شرکت امداد باتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش باتری سوزوکی سپاهان باتری توسط شرکت امداد باتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید