قابل اعتمادترین خودروهای دنیا، نیسان در جایگاه نهم!

به گزارش اخبار ورزشی، قابل اعتماد بودن یک خودرو در طول عمر خود، عاملی بسیار مهم در خرید یک خودرو محسوب می گردد. بعضی از خودروسازان مختلف در این سال ها توانسته اند در زمینه قابلیت اطمینان امتیازات بالایی را کسب نمایند.

قابل اعتمادترین خودروهای دنیا، نیسان در جایگاه نهم!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، قابل اطمینان بودن عاملی بسیار مهم است، به خصوص هنگام خرید یک ماشین دست دوم. اینکه خودروی شما بتواند در طول سالیان مختلف به شما یک کیفیت مستمر را ارائه دهد، حیاتی و بااهمیت است. به همین علت، Consumer Reports فهرستی از معتبرترین برندهای خودرو را که می توانید در سال 2024 از آن ها بخرید، گردآوری نموده است. این فهرست روی قابلیت اطمینان مدل های پنج تا 10 ساله متمرکز شده و به هر برند امتیاز متوسطی را بر اساس مقدار کیفیت خودروهایشان می دهد.

1. لکسوس

همان طور که انتظار داشتید، لکسوس در صدر فهرست معتبرترین برندهای خودروهای دست دوم قرار گرفته است. این خودروساز به طور میانگین از عدد 100، امتیاز 75 را به دست آورد که تنها سه امتیاز بالاتر از برترین خودروساز بعدی است. خودروهای دست دومی مانند لکسوس EX، GS، IS، RX و سایرین در این رتبه بندی قرار گرفتند.

2. تویوتا

جای تعجب نیست که تویوتا پس از همتای لوکس خود، لکسوس، در رتبه دوم فهرست قابلیت اطمینان قرار گرفته است. این خودروساز ژاپنی با در نظر گرفتن مجموعه ای از مدل ها از فوررانر گرفته تا ونزا، به طور میانگین امتیاز 73 را کسب می نماید. کرولا هیبرید، راو 4 هیبریدی و تاکوما همگی به عنوان قابل اعتمادترین خودروها در دسته بندی های مربوط به خود رتبه بندی می شوند.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 شهریور 1403 بروزرسانی: 24 شهریور 1403 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2197

به "قابل اعتمادترین خودروهای دنیا، نیسان در جایگاه نهم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابل اعتمادترین خودروهای دنیا، نیسان در جایگاه نهم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید