قبل از مهاجرت به کانادا چه کارهایی کنیم؟

به گزارش اخبار ورزشی، قبل از مهاجرت چه کارهایی کنیم؟

فکر مهاجرت به کشوری دیگر، انسان را به وحشت می اندازد. کوشش برای اینکه بدونید چه کارهایی رو باید تکمیل کنید، سخت شما را به فکر فرو می برد. اما به یاد داشته باشید شما اولین نفری نیستید که برای عوض کردن سبک زندگی خودتون، کارهایی را انجام داده اید. بنابراین اگر قرار است به زودی به کشوری دیگر مهاجرت کنید، مقاله زیر که از تجربیات کسانی که قبل از شما مهاجرت نموده اند، را با دقت بخوانید و مطمئن شوید که همه موارد زیر را حتما انجام داده باشید. آنالیز خودمون را با موضوع شماره یک آغاز می کنیم:

قبل از مهاجرت به کانادا چه کارهایی کنیم؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

شماره یک: قیمت مسکن را در نظر بگیرید

قبل از اینکه بخواهید به کشور مورد نظرتون مهاجرت کنید، حتما درباره قیمت خانه ها و یا اجاره هاشون و شرایطشون در منطقه و شهر مورد نظر خودتون تحقیقات کاملی را انجام بدهید. اگر زمانی که شما به مقصد خودتون برسید و بدونید جایی برای اقامت و ماندن دارید، استرس شما خیلی پایین می آید.

شماره دو: یک دوست آنلاین پیدا کنید

مطمئنا به شرایط شما یاری خواهد نمود اگر قبل از وارد شدن به کشور جدید خود یک دوست داشته باشید. در شبکه های اجتماعی با مردمی که در کشور مورد نظرتون هستند، ارتباط برقرار کنید و باهاشون دوست بشید (البه با رعایت موارد ایمنی و احتیاطی). به این ترتیب، احساس تنهایی نمی کنید.

شماره سه: درباره الگو و روش های حمل و نقل کشور جدیدتون تحقیق کنید.

شما به محض اینکه به کشور جدیدتون برسید، می خواهید بدونید چطور از یک جا به جای دیگر باید بروید. هزینه وسایل نقیله عمومی را با داشتن یک ماشین شخصی مقایسه کنید.

شماره چهار: از سیستم پولی و بانکی کشور جدیدتون سر در بیارید

یادتون باشه، که شما قرار نیست با تومان و ریال اینجا در اون کشور معامله کنید. یک دید کامل و منطقی از اطلاعات مربوط به تغییر ارز از پول کشور فعلی به کشور آیندتون داشته باشید که در این تبدیل ارز دچار ضرر نشید.

شماره پنج: زبانشان را یاد بگیرید

حتی اگر شما کشوری می روید که زبان آنها انگلیسی است و اینکه شما هم به این زبان تسلط دارید، لزوما همان مدل زبان انگلیسی نیست که شما ان را یاد گرفته اید. با عبارات رایج، به ویژه آنهایی که محبت آمیز هستند، حتما آشنا شوید.

شماره شش: آزمون آشپزی

یادتون باشه، منوی رستوران و غذاهای هر کشور مخصوص خودش هست و حتما خیلی با منوی رستوران مورد علاقتون در کشور فعلیتون فرق داره. پس باید خودتون را با چشیدن طعم غذاهای کشور جدید عادت بدید تا راحت تر بتونید با غذاها کنار بیایند.

شماره هفت: تمام حساب های بانکی تون رو ببندید

حالا که می خواهید به این کشور جدید مهاجرت کنید، نباید وقت خودتون رو در کشور جدید صرف این بکنید، که پیگیری حساب بانکی هایی که در کشور خودتون هنوز هم فعال هستند را بکنید. شما کارهای مهم تری برای انجام دادن دارید. پس قبل از اینکه کشور مادری تون رو ترک کنید، ترتیب کارهای بانکی و اقتصادی خودتون رو حتما بدید.

مهاجرت به کانادا یکی از مرسوم ترین اقدام هایی است که هر فردی انجام می دهد.

شماره هشت: خانواده و دوستانتون رو از شرایطتون با خبر کنید

پس از رفتن به کشور دیگری، لزوما نباید دوستان خودتون رو در کشور مادرتون فراموش کنید. به وسیله ایمیل، رسانه های اجتماعی، و یا تلفن و یا هر روش دیگری که برای ارتباط با دیگران ترجیح می دید، بهره ببرید. همچنین، با در نظر دریافت موقعیت زمانی محل زندگی جدیدتون، دوستان و خانواده تون رو مطلع کنید، چه ساعتی در روز می تونند به راحتی باهاتون تماس بگیرند.

منبع: سام سیر
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 661

به "قبل از مهاجرت به کانادا چه کارهایی کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبل از مهاجرت به کانادا چه کارهایی کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید