قیمت گلکسی رینگ سامسونگ بالاتر از انتظار خواهد بود

به گزارش اخبار ورزشی، گلکسی رینگ که بر سلامت تمرکز دارد، انتها در تاریخ 20 تیر، در کنار گوشی های تاشو، ساعت های هوشمند و ایربادهای تازه سامسونگ به طور رسمی معرفی خواهد شد. شایعات اخیر حاکی از آن بود که قیمت اولین حلقه هوشمند سامسونگ ممکن است هم رده با یکی از مدل های گلکسی واچ باشد، یعنی چیزی در حدود 300 تا 350 دلار. با این حال، گزارش تازهی که به تازگی منتشر شده، این شایعه را رد نموده و نشان می دهد که قیمت این محصول می تواند به مقدار قابل توجهی از حد انتظار بیشتر باشد.

قیمت گلکسی رینگ سامسونگ بالاتر از انتظار خواهد بود

بر اساس گزارش نشریه فرانسوی Dealabs، قیمت اولیه حلقه گلکسی رینگ در فرانسه از 449 یورو (حدود 487 دلار آمریکا) آغاز خواهد شد، هرچند هیچ اطلاعاتی در خصوص گران ترین نسخه آن ارائه نشده است (این خبر به وسیله SamMobile منتشر شده است). می دانیم که گلکسی رینگ در 9 سایز (از سایز 5 تا 13) و با رنگ های مشکی، نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد. اگر این گزارش نو صحت داشته باشد، قیمت حلقه گلکسی رینگ از یکی از رقبای اصلی آن در حوزه حلقه های هوشمند، یعنی اورا رینگ نسل 3، بیشتر خواهد بود.

با این حال، برای بهره مندی از تمام قابلیت های اورا رینگ، دارندگان آن باید ماهانه 6 دلار هزینه اشتراک پرداخت نمایند. در حال حاضر تعیین نیست که آیا سامسونگ نیز رویکرد مشابهی را در پیش خواهد گرفت یا نه، هرچند به نظر می رسد با توجه به قیمت اولیه بالاتر، چنین کاری بعید به نظر برسد. در همین حال، اورا تنها بازیگر این عرصه نیست و حلقه الترا هیومن ایر نیز در حال حاضر به عنوان جایگزین مناسبی بدون احتیاج به اشتراک برای اورا رینگ شناخته می گردد.

در حالی که نرخ تبدیل ارز اشاره شده، قیمتی معادل 490 دلار را پیشنهاد می نماید، اما به احتمال زیاد قیمت نهایی انگشتر گلکسی در زمان عرضه بین 400 تا 420 دلار خواهد بود. این قیمت به هیچ وجه مقرون به صرفه نیست و این محصول را به طور بالقوه به یکی از گران ترین انگشترهای هوشمند موجود در بازار تبدیل می نماید، در حالی که قیمت اورا رینگ نسل 3 از 299 دلار و قیمت Ultrahuman Ring Air از 349 دلار آغاز می گردد.

ویژگی های گلکسی رینگ

در حالی که منتظر تأییدیه سامسونگ در روز چهارشنبه این هفته هستیم، افشاگری های اخیر جزئیاتی را در خصوص قابلیت های ردیابی سلامتی این محصول برای ما آشکار نموده اند. با آنالیز دقیق اپلیکیشن Samsung Health، جزئیات جالبی در خصوص انگشتر گلکسی فاش شد، مانند وجود حسگر دمای پوست که به این پوشیدنی امکان می دهد تا تغییرات دمای بدن را ردیابی کند.

بعلاوه سیستمی نو برای امتیازدهی سلامتی به نام My Vitality Score وجود خواهد داشت که با استفاده از حسگرهای انگشتر، بینش های شخصی سازی شده ای در خصوص سلامتی را ارائه می دهد. همانطور که در هر محصول نوی که در سال 2024 عرضه می گردد، شاهد استفاده از بعضی عناصر هوش مصنوعی نیز خواهیم بود. طبق گزارش ها، سامسونگ از این فناوری برای بهبود کیفیت بینش های سلامتی کاربرمحور استفاده می نماید.

منبع: Android Police

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 تیر 1403 بروزرسانی: 18 تیر 1403 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2187

به "قیمت گلکسی رینگ سامسونگ بالاتر از انتظار خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گلکسی رینگ سامسونگ بالاتر از انتظار خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید