لزوم کیفی سازی شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، یعقوبعلی نظری ظهر پنجشنبه در گردهمایی شرکت های دانش بنیان اظهار کرد: کیفی سازی شرکتهای دانش بنیان موجود در استان مورد تاکید و در جهت راه اندازی و حمایت از ایجاد شرکت های فناور دیگر نیز کوشش می گردد مید است بتوانیم اقلام غذایی و معادن که از مزیت های تاریخی استان خراسان رضوی است را با کوشش شرکت های دانش بنیان بهتر از گذشته فراوری کنیم.

لزوم کیفی سازی شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی با اشاره به راه اندازی پردیس معدنی در منطقه سنگان خواف اضافه کرد: با احداث این پردیس معدنی، ضمن نزدیکی به معادن این منطقه که سرمایه بزرگی برای کشور محسوب می گردد، امکان بهره برداری بیشتر از این معادن نیز فراهم شده اس

وی گفت: با توجه به موقعیت آب و هوایی و کمبود منابع آبی که با آن روبرو هستیم، شرکتهای دانش بنیان فعال در حوزه کشاورزی باید فعالیت های بهتری را با توجه به شرایط روز ارائه دهند.

نظری اضافه کرد: در حال حاضر بستر حرکت در بخش اقتصاد دانش بنیان و پردیس های تخصصی با ایجاد تشکیلات مربوطه در استان فراهم است و ایجاد قرارگاه دانش بنیان نیز در گره گشایی مسائل این حوزه نقش مؤثری داشته است.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: مهمترین برنامه های قرارگاه دانش بنیان در استان خراسان رضوی، حفظ شرکت های موجود و یاری به فعالیت بیشتر آنها است.

وی گفت: بر همین اساس باید ارتباط بین ستادها و شبکه های دانش بنیان هماهنگ تر گردد تا ضمن جلوگیری از کارهای پراکنده که خروجی اندکی هم دارند، امکان نوآوری بیشتری در سطح استان رخ دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2025

به "لزوم کیفی سازی شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم کیفی سازی شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید