لغو پذیرش و اسکان مسافران در مدارس شهرستان قشم

به گزارش اخبار ورزشی، خبرنگاران/هرمزگان فرماندار شهرستان قشم گفت: در راستای اقدامات کنترلی و مدیریت بیماری کرونا پذیرش و اسکان مسافران و فرهنگیان در مدارس شهرستان انجام نخواهد شد.

لغو پذیرش و اسکان مسافران در مدارس شهرستان قشم

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزان ترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در جلسه سه جانبه روز شنبه(دهم اسفندماه) فرماندار، اعضاء شورای اسلامی شهر قشم و رئیس شبکه بهداشت و درمان، اثرات اقدامات انجام گرفته و راهکارهای پیش رو مورد آنالیز و گفتگو نهاده شد.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان قشم ضمن تاکید بر رصد شبانه روزی اوضاع و استمرار فعالیت های پیشگیرانه، گفت: اقدامات کنترلی انجام گرفته، مثبت و شهرستان در شرایط پایدار قرار گرفته است.

علیرضا نصری با بیان اینکه سلامت شهروندان اولویت همه برنامه های ستاد است، تصمیمات اجرا شده از جمله تعطیلی اسکله های گردشگری، ضد عفونی اماکن عمومی، شناورهای مسافری، ممنوعیت عرضه قلیان، پایش مبادی ورودی و اعلام عدم پذیرش و اسکان مسافران را به همین دلیل ارزیابی کرد.

فرماندار شهرستان قشم افزود: تشکیل اتاق فکر مشترک مردم و مسئولین و اتخاذ تصمیمات بر اساس نظرات پالایش شده این مجموعه می تواند نتایج اطمینان بخش و اثرگذاری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 637

به "لغو پذیرش و اسکان مسافران در مدارس شهرستان قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو پذیرش و اسکان مسافران در مدارس شهرستان قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید