فهرست کامل اتاق ها و سوئیت های هتل ترنج

به گزارش اخبار ورزشی، سوئیت امپریال، سوئیت رویال، اتاق دو تخته روبه غروب و اتاق دوتخته رو به دریا، تعدادی از واحدهای اقامتی هتل ترنج کیش هستند. مساحت سوئیت ها 120، 60 و 40 متر در نظر گرفته شده و علاوه بر امکاناتی مانند صبحانه و نهار رایگان، شامل تجهیزاتی همانند چای ساز، میز آرایش، مبلمان و… می شوند. اتاق های هتل ترنج کیش امکانات دیگری نظیر وان، سرویس فرنگی، کاناپه تخت شو، تلویزیون و… را در اختیار مسافران قرار می دهند. برای افرادی که در پی واحدی مقرون به صرفه قیمت در مقایسه با سایر واحدهای این هتل 5 ستاره کیش هستند، اتاق های دوتخته در نظر گرفته شده است. در ادامه نیز به آنالیز کامل هر یک از اتاق ها و سوئیت های هتل ترنج کیش می پردازیم.

فهرست کامل اتاق ها و سوئیت های هتل ترنج

سوئیت های هتل ترنج کیش

سوئیت رویال رو به غروب هتل ترنج کیش

سوئیت های رویال رو به غروب هتل ترنج مساحتی معادل با 60 مترمربع دارند. با رزرو هتل ترنج و اقامت در این سوئیت ها می توانید غروب خورشید را از بالکن که دارای صندلی های حصیری بوده، دیدن کنید. سوئیت های موجود از کف شیشه ای برخوردار هستند و سوئیت های رویال یک خوابه طراحی شده اند؛ بعلاوه در اتاق های رویال روبه غروب یک تخت دبل وجود دارد. در بخش نشیمن، کاناپه تخت شو قرار گرفته که می توان ظرفیت آن را تا 3 نفر افزایش داد. گفتنی است که با اقامت در سوئیت های رویال از امکاناتی همانند صبحانه و نهار بهره مند خواهید شد. با انتخاب سوئیت رویال رو به غروب سه تخته هتل ترنج کیش در خرداد 1403، هزینه ای که باید بپردازید، از شبی 13,500,000 تومان آغاز می گردد.

سوئیت رویال رو به دریا هتل ترنج کیش

سوئیت رویال رو به دریا از دیگر سوئیت های هتل ترنج کیش بوده که چشم اندازی روبه خلیج فارس دارد. کف این سوئیت های 60 متری، شیشه ای است و نورپردازی اتاق های این سوئیت با رنگ پرده ها، هماهنگی دارد؛ به طوری که هارمونی زیبایی ایجاد شده است. در اتاق خواب سوئیت های رویال روبه دریا، یک تخت دونفره قرار داشته و تلویزیون و میز آرایش نیز وجود دارند. در سالن نشیمن می توانید از کاناپه های تخت شو استفاده کنید. صبحانه و نهار هنگام اقامت در این سوئیت ها نیز رایگان هستند و وجود حمام مجهز، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و چای ساز از دیگر امکانات سوئیت های رویال به شمار می روند.

سوئیت امپریال هتل ترنج کیش

سوئیت امپریال یکی از لوکس ترین سوئیت های هتل ترنج کیش به شمار میرود. مساحت این سوئیت ها 120 مترمربع بوده که مسافران می توانند در آن احساس راحتی داشته باشند. از بخش های مختلف این سوئیت ها می توان به دو اتاق خواب، سالن نشیمن و بالکن اشاره نمود. در هر اتاق خواب یک تخت دونفره وجود دارد و در سالن نشیمن نیز یک دست مبلمان همراه با نهارخوری شش نفره قرار گرفته است. زمانی که در بالکن اتاق ها قرار می گیرید، می توانید به دیدنی چشم انداز ای چشم نواز بنشینید.

در یکی از این بالکن ها جکوزی قرار گرفته و صبحانه و نهار را می توانید در سوئیت امپریال میل نمایید. تلویزیون در اتاق ها و نشیمن، حمام به همراه وان و سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، چای ساز و اینترنت پرسرعت و… از دیگر امکانات رفاهی سوئیت ها هستند. اگر تعداد نفرات شما 4 نفر است، سوئیت امپریال هتل ترنج کیش 4 تخته که هزینه اقامت برای یک شب در آن در خرداد 1403 حدود 45,000,000 تومان است، برترین انتخاب به شمار می رود.

سوئیت رویال ترنج هتل ترنج کیش

هنگام ورود به سوئیت رویال ترنج به عنوان یکی از برترین سوئیت های هتل ترنج، اولین گزینه ای که توجه را جلب می نماید، رنگ آبی ملایمی است که در دیوارها و پرده ها به چشم می خورد. مساحت این سوئیت زیبا 60 متر بوده و دارای یک اتاق خواب است که یک تخت دونفره در آن واقع شده است. در نشیمن این سوئیت کف شیشه ای، کاناپه تخت شو قرار گرفته تا بتوانید از آن استفاده کنید.

با اقامت در سوئیت رویال ترنج می توانید از صبحانه و نهار رایگان استفاده کنید. بعلاوه وجود بالکن، حمام مجهز، چای ساز، تلویزیون در اتاق و نشیمن، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع و… امکانات بی نظیری برای اقامت به حساب می آیند. قیمت سوئیت رویال ترنج دو تخته در خرداد 1403 از شبی 7,500,000 تومان نیز آغاز می گردد که این قیمت با افزایش تعداد روزها، بیشتر می گردد.

اتاق های هتل ترنج کیش

اتاق دو تخته رو به غروب هتل ترنج کیش

اتاق دوتخته روبه غروب هتل ترنج دارای یک تخت دونفره و امکاناتی مناسب جهت آسایش مهمانان است. در اتاق های هتل ترنج کیش که چشم انداز رو به غروب دارند، می توانید از حمام مجهز به وان و سرویس بهداشتی فرنگی استفاده کنید. بعلاوه یک کاناپه تخت شو و تلویزیون نیز در اتاق تعبیه شده اند. این اتاق فضایی دنج را ایجاد نموده که این آرامش، به وسیله رنگ آبی دیوارها و معماری مجذوب نماینده به مهمانان القا می گردد. مساحت اتاق دوتخته روبه غروب 40 مترمربع است؛ اما به لطف معماری و دکوراسیون مجذوب نمایندهش بزرگ تر به نظر می رسد. در بالکن اتاق می توانید چشم اندازی دلپذیر از آب های آزاد را مشاهده نمایید.

اتاق دو تخته رو به دریا هتل ترنج کیش

اتاق های دوتخته رو به دریا هتل ترنج با معماری بی نظیر از زیباترین اتاق های هتل ترنج کیش محسوب می شوند. مساحت این اتاق های دوتخته 40 مترمربع در نظر گرفته شده و تخت های موجود در اتاق ها، یا یک تخت دونفره یا دو تخت یک نفره هستند. از نظر دکوراسیون و معماری، این اتاق ها شباهت بسیاری به اتاق های روبه غروب دارند. در حمام اتاق های دوتخته روبه دریا می توانید از وان با دیوار شیشه ای نیز استفاده کنید. کاناپه تخت شو و تلویزیون از دیگر امکاناتی هستند که برای راحتی و تفریح مهمانان قرار داده شده اند. از بالکن این اتاق های دوتخته می توانید به دیدنی دریای آزاد بنشینید.

اتاق دو تخته ترنج هتل ترنج کیش

از ارزان ترین اتاق های هتل ترنج کیش می توان به اتاق های دوتخته اشاره نمود. این اتاق ها با مساحت 40 مترمربعی و امکانات مناسب، آسایش مهمانان را فراهم می نمایند. رنگ دیوارهای این اتاق ها یاسی است که با پرده های بنفش هماهنگی خاصی دارد. نورپردازی منحصربه فرد این اتاق ها باعث شده تا فضایی آرامش بخش ایجاد گردد. در هر اتاق دوتخته، یک تخت دونفره یا دو تخت یک نفره قرار داده شده اند که همراه با کاناپه تخت شو ارائه می گردند. اگر در پی اقامت در واحدی ارزان و باکیفیت در هتل ترنج کیش هستید، می توانید هنگام رزرو هتل، اتاق دوتخته ترنج را انتخاب کنید.

منبع: مجله سفر
انتشار: 23 خرداد 1403 بروزرسانی: 23 خرداد 1403 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2184

به "فهرست کامل اتاق ها و سوئیت های هتل ترنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست کامل اتاق ها و سوئیت های هتل ترنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید