ماشین معروف جیمز باندحراج شد!

به گزارش اخبار ورزشی، ماشین جیمز باند با قیمت بیش از 1.5 میلیون دلار به حراج گذاشته شد.

ماشین معروف جیمز باندحراج شد!

ماشین جیمز باند با قیمت بیش از 1.5 میلیون دلار به حراج گذاشته شد. شان کانری اسکاتلندی در اولین فیلم جیمز باند دکتر نه (Dr.No) در سال 1962 بازی کرد و بعد از آن در پنج فیلم دیگر جیمز باند حضور داشت که آخرین نقش آفرینی او به عنوان شخصیت جیمز باند در سال 1983 در هرگز نگو هرگز (Never Say Never Again) بود. کانری در اکتبر 2020 در سن نود سالگی درگذشت.

در طول این سال ها، فیلم های جیمز باند بسیاری ساخته شده است. هفت بازیگر مختلف نقش شخصیت اصلی را بازی نموده اند که آخرین نفر دنیل کریگ بود که این نقش را ایفا می کرد. او با فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time to Die) در سال 2021 بازی خود را در این نقش به سرانجام رساند.

به گزارش تازه نیوز، کانری نه تنها اولین، بلکه شاید مورد احترام ترین بازیگر باند بود. پس از مرگ او در سال 2020، ادای احترام های بی شماری به کانری، به افتخار حرفه اش و تصویری خیره نماینده از مامور 007 ابراز شد. کانری در نقش باند مسئول معرفی عشق این شخصیت به ماشین، دقیقا با همین استون مارتین DB5 نمادین بود.

اکنون ماشین جیمز باند شخصی کانری، با قیمت بیش از 1.5 میلیون دلار حراج گذاشته شده است. طبق اعلام حراجی Broad Arrow Auctions، استون مارتین DB5 مدل 1964 در 18 آگوست در مرکز مونتری جت به حراج گذاشته خواهد شد. پست اینستاگرام این شرکت بعلاوه شرح می دهد که بخش قابل توجهی از فروش استون مارتین DB5 کانری مستقیماً به صندوق خیریه شان کانری یاری می نماید.

اگرچه این خودروی کلاسیک با قیمت گزافی به حراج گذاشته خواهد شد، اما یاری اقتصادی به صندوق خیریه شان کانری، میراث این بازیگر را گرامی می دارد. در حالی که کانری بیشتر به خاطر بازی در نقش جیمز باند شناخته شده بود، اما در طول زندگی خود یک بشردوست واقعی بود. کانری از دستمزدش، میلیون ها دلار به سازمان های خیریه اهدا کرد تا به بهبود زندگی دیگران در کشور خود اسکاتلند و نقاط دیگر دنیا یاری کند.

شش دهه پس از اکران دکتر نه، تماشاگران سینما همچنان فیلم های باند را دنبال می نمایند. با رفتن دنیل کریگ، تماشاگران مشتاقانه منتظرند تا بفهمند چه کسی نقش جیمز باند بعدی را بازی خواهد نمود. تعیین است که هواداران جیمز باند، هنوز هم مثل همواره در خصوص ابرجاسوس معروف، هیجان زده هستند.

منبع: فرادید
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1962

به "ماشین معروف جیمز باندحراج شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین معروف جیمز باندحراج شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید