مخالفت جدی فدراسیون فوتبال با درخواست مهم پرسپولیس ، بروید پی کارتان!

به گزارش اخبار ورزشی، فدراسیون فوتبال با درخواست پرسپولیس برای پرداخت قسط دوم گلر سابق خود مخالفت نموده است.

مخالفت جدی فدراسیون فوتبال با درخواست مهم پرسپولیس ، بروید پی کارتان!

به گزارش خبرنگاران انلاین باشگاه پرسپولیس در حالی به موعد پرداخت قسط دوم رادوشویچ در 15 آپریل نزدیک می گردد که این باشگاه از فدراسیون فوتبال درخواست نموده بود که از منابع خود در فیفا این بدهی را پرداخت کند و در عوض قرمزها 200 هزار یورو را در داخل به حساب این نهاد واریز نمایند؛ درخواستی که حالا به نظر می رسد از سوی مقامات فدراسیون رد شده است.

ماجرا مربوط به این هفته است که فیفا به پرسپولیس اعلام نمود هنوز محاسبات برای پرداخت پاداش باشگاه ها انجام نشده اما پرسپولیس می تواند از فدراسیون فوتبال بخواهد که از منابع خود این بدهی را واریز کند. رضا درویش در خصوص پاسخ فدراسیون گفت: درخواست ما را یکشنبه بردند در هیئت رئیسه اما هیئت رئیسه موافقت ننموده، انگار دوست داشتند پرسپولیس هم مجوز حرفه ای نگیرد.

وی اضافه کرد: یک بنده خدایی به من گفت که شما بروید پی کار خودتان چون علی الظاهر هیئت رئیسه تصمیم گرفته که با درخواست شما مخالفت کند. آیا بهتر نیست شما با این پول گره از کار یک تیم ایرانی باز کنید؟ قسط ما فقط 200 هزار یورو است و در فیفا 700 هزار دلار داریم، در ای اف سی هم سه میلیون و پانصد هزار دلار داریم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 فروردین 1402 بروزرسانی: 22 فروردین 1402 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2104

به "مخالفت جدی فدراسیون فوتبال با درخواست مهم پرسپولیس ، بروید پی کارتان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت جدی فدراسیون فوتبال با درخواست مهم پرسپولیس ، بروید پی کارتان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید