مراقب وعده های سودجویان برای اعزام به عتبات باشید

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس اداره اجتماعی پلیس مطلعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از مشتاقان زیارت اربعین حسینی خواست نسبت به وعده های اعزام به عتبات عالیات مطلع باشند.

مراقب وعده های سودجویان برای اعزام به عتبات باشید

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران، سرهنگ شهاب امینی رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرز های کشور عراق، عده ای افراد فرصت طلب با سوء استفاده از موقعیت پیش آمده، اقدام به اخذ مبالغی از بعضی زائران اربعین حسینی نموده و در شرایطی که هیچ گونه اقدامی برای اعزام آنان به عتبات عالیات نمی توانند انجام دهند، زائران را در مبادی خروجی کشور سرگردان می نمایند.

وی با بیان اینکه طبق اعلام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، تمامی پرواز شرکت های هواپیمایی ایرانی و هواپیمایی العراقیه تا اطلاع بعدی از مبدأ جمهوری اسلامی ایران به عراق و بالعکس لغو شده است، اظهار داشت: طبق قوانین کشور عراق، ورود غیر مجاز تحت هر شرایطی به آن کشور ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

این مقام انتظامی در ادامه به افراد شیاد و فرصت طلب در مورد کلاهبرداری از زائران اربعین حسینی هشدار داد و توضیح داد: پلیس آگاهی در برخورد با این گونه افراد کاملا قاطع و جدی بوده و در اسرع وقت، نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام خواهد نمود.

سرهنگ امینی همچنین مشتاقان زیارت اربعین حسینی را به پیگیری اخبار از رسانه های معتبر (رسانه ملی و...) فراخواند و از آنان خواست در مواجهه با این گونه موارد، مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی 110 درمیان بگذارند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1110

به "مراقب وعده های سودجویان برای اعزام به عتبات باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراقب وعده های سودجویان برای اعزام به عتبات باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید