مسی در الهلال، بلوف بزرگ تیمی با پنجره بسته!

به گزارش اخبار ورزشی، از زمانی که اولین اخبار پیرامون انتقال کریستیانو به النصر عربستان شکل گرفت، باشگاه الهلال نیز به عنوان رقبت سنتی النصر، ادعا هایی را در مورد جذب لیونل مسی مطرح نمود که البته به نظر می رسید این صحبت ها فقط در حد کری بین مدیران و طرفداران دو باشگاه است و در عمل اتفاق نخواهد افتاد.

مسی در الهلال، بلوف بزرگ تیمی با پنجره بسته!

اما الهلال حتی پس از رسمی شدن قرارداد رونالدو هم دست از این کری خوانی برنداشت و پیراهن هایی را با شماره 10 که با نام مسی بر پشت آن ها چاپ شده بود، در فروشگاه های رسمی خود در عربستان برای فروش گذاشت.

حالا در روز هایی که رونالدو تمرینات خود را در تیم النصر و زیر نظر رودی گارسیا دنبال می نماید، مدیران الهلال بار دیگر ادعا هایی را پیرامون جذب لیونل مسی، ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن، مطرح نموده اند.

با وجود اینکه قرارداد مسی با باشگاه فعلی خود در تاریخ 30 ژوئن به خاتمه می رسد، اما اخبار حاکی از این است که این فوق ستاره فوتبال قرارداد خود رت با پاریس تمدید خواهد نمود. با این حال مدیران الهلال برای شکست النصر در جابجایی، عزم خود را برای کسب به خدمت گرفتن این بازیکن جزم نموده اند تا به این شکل پاسخ رقیب سنتی خود را بدهند.

این در حالی است که باشگاه الهلال به علت محکومیت در پرونده محمد کنو، از جابجایی زمستانی محروم است و مسئولان این باشگاه در کوشش هستند تا به شکلی این حکم را لغو و پیش از حضور در جام باشگاه های دنیا، تیم خود را تقویت نمایند.

در این شرایط بعضی از منابع خبری اعلام نموده اند که الهلال قرارداد هنگفتی را برای لیونل مسی در نظر گرفته و در حال مذاکره با بعضی از نزدیکان این بازیکن است است تا در صورت لغو محرومیت خود، بلافاصله اقدام به جذب این بازیکن کند.

جالب اینکه شب گذشته وبسایت CNN هم خبری در این زمینه منتشر کرد که لیونل مسی، عربستان را به عنوان مقصد نهایی فوتبال خود انتخاب خواهد نمود که البته با توجه به اینکه CNN منبعی خیلی جدی در موضوعات فوتبالی محسوب نمی گردد، این خبر را کسی جدی نگرفت.

با این حال با توجه به شرایط فعلی و تمایل بسیاری از تیم های بزرگ دنیا به استخدام لیونل مسی، به نظر می رسد بحث حضور مسی در الهلال چیزی بیشتر از یک بلوف نباشد، حتی اگر مبالغی به مراتب بیشتر از کریستیانو رونالدو (340 میلیون دلار) برای آن مطرح بگردد.

البته ممکن است مسی روزی گذرش به الهلال یا تیم دیگری از لیگ عربستان بیافتد، اما این اتفاق فعلا رخ نخواهد داد، چرا که فعلا این بازیکن به تازگی دوباره نام خود را به عنوان برترین بازیکن فوتبال دنیا بر سر زبان ها انداخته و این دستاوردی نیست که بگردد آن را با پول خرید.

مسی از نظر شرایط سنی با کریستیانو فاصله دارد و بعلاوه موقعیت فوتبالی اش هم از این ستاره فعلی تیم النصر بهتر است؛ بنابراین شاید بهتر باشد خبر های مربوط به حضور مسی در الهلال را جدی نگرفت، حتی اگر آب و تاب زیادی در تیتر آن وجود داشته باشد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2066

به "مسی در الهلال، بلوف بزرگ تیمی با پنجره بسته!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی در الهلال، بلوف بزرگ تیمی با پنجره بسته!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید