معاون حقوقی فولاد خوزستان: به دنبال توافق با بازیکنان برزیلی هستیم

به گزارش اخبار ورزشی، معاون حقوقی باشگاه فولاد خوزستان معتقد است باشگاه های ایرانی اطلاعات کافی درخصوص مسائل حقوقی و قراردادی فیفا ندارند.

معاون حقوقی فولاد خوزستان: به دنبال توافق با بازیکنان برزیلی هستیم

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، عارف عارف نیا بعد از سومین مرحله از نشست مسئولان باشگاه ها با مدیران فدراسیون فوتبال بیان کرد: در مورد پرونده های باشگاه های مختلف ایرانی در فیفا صحبت شد و باید یکسری اقدامات حقوقی انجام گردد. در ایران معمولاً باشگاه ها اطلاعات کافی درباره مسائل حقوقی و قراردادی ندارند و اگر نمی توانیم در فیفا برنده شویم برای همین ایرادهای قراردادی است.

وی ادامه داد: امید است جلسات هم افزایی برگزار گردد تا باشگاه ها با مسائل حقوقی بیشتر آشنا و در قراردادها لحاظ شوند تا دیگر ضرر و زیان های گذشته رخ ندهد.

معاون حقوقی باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه این تیم چه پرونده ای در فیفا دارد، گفت: پرونده دو بازیکن برزیلی در فیفا برای ما باز شده که در حال توافق با آنها هستیم تا به نتیجه برسیم.

عارف نیا درپاسخ به این سوال که آیا از باشگاه ها خواسته شده که فصل آینده بازیکن خارجی جذب نکنند، اظهار داشت: اصلا چنین چیزی مطرح نشد و هیچ پیشنهادی هم در این باره وجود نداشت، تنها موضوع مطرح شده بحث ریالی و دلاری قرارداد بود که برای این موضوع هم باشگاه ها و هم فدراسیون باید به نتیجه برسند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 740

به "معاون حقوقی فولاد خوزستان: به دنبال توافق با بازیکنان برزیلی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون حقوقی فولاد خوزستان: به دنبال توافق با بازیکنان برزیلی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید