مقاله: آشنایی با هلیفکس دوست داشتنی ترین شهر کانادا

به گزارش اخبار ورزشی، در پر کردن شش هایتان با هوای تازه و شرجی نسیم های کنار دریا روی جهت پیاده روی چوبی، هیچ وقتی را تلف نکنید، این جهت پیاده روی 3 کیلومتری پر از جاذبه هایی مثل موزه مارتایم است که در آن نمایشگاه تایتانیک همواره دایر است،ظاهرا بدون کم و کاست با مسافران کشتی های کروزی که از ترمینالی نزدیک، به اینجا می آیند.

مقاله: آشنایی با هلیفکس دوست داشتنی ترین شهر کانادا

هلیفکس کانادا از دیدنی ترین شهرهای کانادا که رنگ آبی پررنگ اقیانوس اطلس از جای جای آن پیداست، شهر افرادی نیست که فوبیای آب دارند. سفر به دیدنی ترین شهرهای کانادا و اروپا از این شهر نسبت به تمام بندرهای آمریکای شمالی، دو روز کمتر طول می کشد، این شهر به بهرمندی از دومین لنگرگاه طبیعی عمیق دنیا، به شهرت رسیده است. و مثل تمام شهرهای دوست داشتنی دیگر، از سیدنی گرفته تا لیورپول، تاریخچه دریانوردی آن که ریشه عمیقی دارد، هویت آن را تعیین می نماید.

هر گشت غذایی باید از بازار Seaport Farmers شروع گردد، در کنار دریا، جایی که فروشندگان میوه و سبزیجات محلی در کنار تولیدنمایندگان صنایع دستی کار می نمایند و ایستگاه های فروش غذای خیابانی هر چیزی از ساندویچ خرچنگ گرفته تا کلوچه های بخارپز بزرگ و غذاهای معطر آفریقای شرقی را ارائه می نمایند؛ غذایتان را میل کنید و سریع به بالای پله ها و پشت بام بروید تا مناظری از اقیانوس را ببینید (یا اگر کشتی کروزی در شهر است به کنار پنجره بروید).

منبع مقاله: آشنایی با هلیفکس دوست داشتنی ترین شهر کانادا

انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1706

به "مقاله: آشنایی با هلیفکس دوست داشتنی ترین شهر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با هلیفکس دوست داشتنی ترین شهر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید