مقاله: عایق رطوبتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

به گزارش اخبار ورزشی، رنگ نانو عایق رطوبتی، محصولی است که با یاری فناوری نانو پیروز شده است در عین برآورده ساختن مسائل زیست محیطی، عایق رطوبتی و حرارتی و با پوشش لایه نازک را به همراه مقاومت در برابر نم و رطوبت و رشد کپک و قارچ، یکجا به ارمغان آورد.

مقاله: عایق رطوبتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

عایق هایی پایه سیمانی برای عایق رطوبتی کردن اتاق های مرطوب و مخازن آب استفاده می شوند و به علت مقاومت عالی در برابر فرسایش، برای عایق کردن سطوح خارجی ساختمان نظیر دیوارها هم استفاده می شوند.

رطوبت، باعث ظهور حشرات و قارچها در ساختمان میگردد. بعلاوه باعث طبله شدن گچ روی دیوار می گردد. رطوبت و آب بعلاوه مصالح ساختمان متخلل مانند آجر و سنگ را هم به مرور بر اثر یخ زدگی خرد می نماید. بنابراین هر قسمتی از ساختمان که در معرض رطوبت قرار می گیرد را باید به نحوی پوشش داد که رطوبت به آن قسمت نفوذ نکند. برای همین است که از عایق رطوبتی برای جلوگیری از این موارد استفاده می گردد.

عایق رطوبتی از جدیدترین و برترین مواد جهت آب بندی است که جایگزینی مناسب و مطمئن برای نسل های قدیمی عایق رطوبتی مانند ایزوگام و قیر گونی می باشد. رطوبت اجزای اصلی سازه، تاسیسات و سفت کاری ساختمان را فرسوده میکند و به مرور آنها را از بین می برد. رطوبت و نم باعث زنگ زدگی فلزات می گردد.

منبع مقاله: عایق رطوبتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1776

به "مقاله: عایق رطوبتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: عایق رطوبتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید