ممنوعیت انتقال امیر شهیم به پرسپولیس و تراکتور

به گزارش اخبار ورزشی، مالک باشگاه ماشین سازی از غیر ممکن بودن انتقال پدیده لیگ دسته اول از این تیم به تیم های پرسپولیس و تراکتور خبر داد.

ممنوعیت انتقال امیر شهیم به پرسپولیس و تراکتور

یونس قربانی درباره مطرح شدن مذاکرات باشگاه های تراکتور و پرسپولیس با امیر شهیم گفت: شهیم بازیکن ماشین سازی است و باشگاه به او نیاز دارد، زیرا تا دو فصل دیگر با ما قرارداد دارد. در خصوص این بازیکن و 3-2 بازیکن دیگر حتی در نیم فصل با وجود پیشنهاد مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد، طبق همکاری سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، هیات فوتبال استان و مکاتباتی که انجام دادم و همچنین در نظر گرفتن شرایط و منافع خود بازیکنان بویژه امیر شهیم، و مصالح و منافع باشگاه، با انتقال و و چند بازیکن دیگر مخالفت نمودم. این بازیکن نیز در نیم فصل دوم نیز کمک حال باشگاه شد. هرچند پیشنهاد چند صد میلیونی برای او مطرح شد و حتی با تخلف مدیرعامل وقت باشگاه برخی اقدامات اولیه هم اجرا شده بود.

وی درمورد آخرین شرایط باشگاه ماشین سازی اضافه کرد: از 24 آبان ماه سال گذشته با توجه به کارشکنی های مدیرکل وقت ورزش و جوانان استان، برخی هوادارنما ها و همچنین مسائل مالی بعلت ممکن نبودن عقد قرارداد با اسپانسر ها بعلت عدم انتقال و ثبت شرکتی مالکیت باشگاه به سهامداران تازه به علت عدم پرداخت بدهی های مالیاتی از طریق مدیریت قبلی، طبق نامه رسمی به استاندار محترم و پس از جلسه حضوری با استاندار و مسولان محترم ورزشی استان، هیچگونه دخالتی در امورات باشگاه نداشته و مدیریت اجرایی ماشین سازی از آن زمان برعهده مسولان استانی بوده که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

مالک باشگاه ماشین سازی اضافه کرد: نفراتی بعنوان مدیر عامل، خریدار و حتی برای مالکیت انجمن سرباز صلح را معرفی کردند و من هم تا به امروز همه گونه همراهی و همکاری را جهت حل مسائل باشگاه ماشین سازی با مسولان مربوطه داشته ام.

قربانی در گفتگو با روابط عمومی باشگاه ماشین سازی شرح داد: با سرانجام لیگ و همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان، مکاتباتی انجام و جلسات متعدی با مسولان ورزشی آذربایجان شرقی داشتیم که خوشبختانه با حضور ستوده نژاد، مدیرکل تازه ورزش و جوانان استان، رویکرد حمایتی و مثبتی نسبت به باشگاه ماشین سازی بوجود آمده است. انشاءالله در چند روز آینده تکلیف نهایی شرایط حقوقی باشگاه مشخص خواهد شد. فعلا تا مشخص تکلیف شرایط حقوقی باشگاه هر گونه نقل و انتقالی مقدور نبوده و از نظر باشگاه غیرقانونی است.

258، 258

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1973

به "ممنوعیت انتقال امیر شهیم به پرسپولیس و تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت انتقال امیر شهیم به پرسپولیس و تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید