موسوی: اگر اروپا به تعهداتش عمل نکند، گام چهارم را بر میداریم

به گزارش اخبار ورزشی، سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: گام چهارم طراحی شده است اما امیدواریم به گام چهارم نرسیم و اروپاییان به تعهدات خود عمل نمایند ولی اگر چنین نشود، گام چهارم برداشته خواهد شد.

موسوی: اگر اروپا به تعهداتش عمل نکند، گام چهارم را بر میداریم

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگارسیاسی خبرنگاران، سید عباس موسوی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه در ابتدای نشست خبری خود ضمن تسلیت ایام اربعین و بزرگداشت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله گفت: شاهد برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین در عراق بودیم. راهپیمایی که نشانه عظمت اسلام و برادری دو ملت ایران و عراق بود. همینجا جا دارد از مهمان نوازی کریمانه برادران عراقی تشکر و قدردانی کنم.

وی اضافه نمود: پویش صلح امید توسط ما به سران کشورهای ذیربط ارسال شده است و امیدواریم با پیوستن این کشورها به این ابتکار، شاهد منطقه ای ایمن باشیم.

وی اضافه نمود: گام چهارم طراحی شده و بعضی مواردی که سازمان انرژی اتمی اعلام نموده شامل این موارد می گردد و مواردی نیز در حال جمع بندی است. ما امیدواریم به گام چهارم نرسیم و اروپاییان به تعهدات خود عمل نمایند ولی اگر چنین نگردد، گام چهارم برداشته خواهد شد.

موسوی اعلام کرد: آنالیز های همه جانبه درباره این اقدام خصمانه (حمله به نفتکش ایرانی در دریای سرخ) که پشتوانه دولتی داشته در حال اجرا است و گفته ایم با مسببان آن برخورد خواهیم کرد. گزارشی هم به سازمان ملل و شورای امنیت در خصوص این حادثه ارسال نموده ایم.

وی در خصوص طرح پیشنهادی فرانسه و ژاپن گفت: طرح 18 میلیاردی پیشنهادی این دو کشور به ایران طرح جدیدی نیست. همان طرحی است که فرانسه دنبال آن بود اما باید اجازه می گرفت.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 373

به "موسوی: اگر اروپا به تعهداتش عمل نکند، گام چهارم را بر میداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: اگر اروپا به تعهداتش عمل نکند، گام چهارم را بر میداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید