موسیقی جان روزت مبارک!

به گزارش اخبار ورزشی، موسیقی خواه نا خواه با زندگی روز مره همه ما سروکار دارد.از موسیقی صدای گنجشکان گرفته تا سنفونی بهترین نوازنده ها همگی با یک زبان و یک هدف سعی در برقراری ارتباط با رو و جسم و جان ما دارند و برای آرامش خاطر ما نواخته می شوند.

موسیقی جان روزت مبارک!

هدف این تمام نشدنی آرامشبخش چیست؟مرزی بین موسیقی در جهانوجود ندارد و زبان مشترک بین همه کشور هاست . زبان صلح و دیگر هیچ!

ما با موسیقی می توانیم از حال درونی خودمان دیگران را با خبر کنیم؛می توانیم بگوییم که شاد هستیم یا ناراحت،و حس درونی را به هم نوعان خود منتقل کنیم و این بین زبان مادری کشور ها مانع بروز ارتباط مستقیم و این حس درونی نمی شود. آدمهای زیادی که دنبال پر شدن خلع آرامش در خود هستند پیگیر شنیدن موسیقیهای خوب هستند و این نوید را می دهند که تا وقتی انسان کمبودآرامش را دارد موسیقی پابرجاست!

هر چه خود را سرگرم آن کنیم بیشتر به ماهیت درونی خودمان پی می بریم.

و امروز 21 ژوئن بنام موسیقی جهانی نامیده شده است؛ این اتفاق از سال 1982 به وقت فرانسه آغاز شده است. با عنوان فستیوال موسیقی فرانسوی ها به شهرت رسید. پس از آن، وزیر فرهنگ وقت این کشور Jack Lang رخدادی بین المللی را بر همین اساس پایه گذاری کرد؛

و اما اکنون؛در این روز کشور فرانسه تعطیل رسمی است و از وجه دیگر این تاریخ مصادف است با بلندترین روز سال و تخمین زده می شود که حدود 35 ملیون نفر در این جشن موسیقی رایگان شرکت کنند.

در این فستیوالبین المللی موسیقیدانانی از سراسر جهان کنسرت های رایگان برگزار می کنند. محل اجرای آنها پارک ها، موزه ها و حتی ایستگاه های قطار است. هدف از این کار ترویج صلح و آرامش و اجرای موسیقی با کیفیت برای همه مردم است. امسال نیز آهنگسازان و تنظیم کنندگان از 120 کشور جهان، در بیش از 700 شهر، کنسرت رایگان برگزار خواهند کرد.Zoloft belongs to medications that are called Selective Serotonin Reuptake Inhibitors (SSRis). The generic name for Zoloft is Sertraline zoloft online. Zoloft is a strong medical antidepressant, provides a fast effect, is safe during the prolonged consumption. Buy Zoloft Online. Buy Doxazosin for cheap $0.39 per pill and treat your urinary retention associated with BPH. order cardura at low cost from pillsfind and save your money. Buy Cardura Online from North Drugstore. Low Prices Guaranteed.

منبع: بدونیم
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 424

به "موسیقی جان روزت مبارک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسیقی جان روزت مبارک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید