ناشناخته ترین خودروی چینی بازار ایران

به گزارش اخبار ورزشی، جِی ام سی S350 یکی از ناشناخته ترین خودروهای بازار است که از سال 1399 در بازار ایران حضور پیدا نموده و از نظر بازار خرید و فروش شرایط خوبی ندارد.

ناشناخته ترین خودروی چینی بازار ایران

به گزارش خبرآنلاین، شرکت چینی جیانگ لینگ موتور یا همان JMC این خودرو را در سال 2010 معرفی و در سال 2013 و 2016 اقدام به فیس لیفت این خودرو کرد.

به طور کلی از نظر ظاهری،جِی ام سی S350 حرفی برای گفتن نداشت اما در باطن آن امکانات و اعداد و ارقامی دیده می گردد که اتفاقات ناخوشایند طراحی را جبران می نماید.

در نمای جلویی با چراغ های ساده و کشیده ای روبه رو هستیم که آنچنان تعریفی ندارند.جلوپنجره به صورت دو قسمتی ترسیم شده و باعث شده این خودرو،فرم و شکل زمختی به خود بگیرد.

نمای کناری به جز برجستگی و تورفتگی هایی که دیده می گردد،از هیچ جذابیتی برخوردار نیست و قدیمی بودن پلتفرم به شدت خودنمایی می نماید.

طراحی نمای پشتی ساده و خنگ مانند انجام شده است.طبق معمولِ خودروهای چینی،نوشته های مختلفی در قسمت پایینی درب صندوق عقب،مثل نام خودرو،مشخصات فنی،نام طراح و مدیر شرکت،افرادی که در ساخت خودرو سهیم بودند و سایر اطلاعات به چشم می خورد!

کابین جِی ام سی S350 به شکل ساده و مدرنی طراحی شده و در عین حال شباهت عجیبی به کابین همتای خود یعنی چری تیگو 5 دارد!

طبق چیزی که در تصاویر می بینیم،به احتمال بسیار زیاد متریال خوبی در قسمت داشبورد به کار نرفته باشد و در آینده و رسیدن به کارکردهای بالاتر،کابین خودرو به صدا بیفتد.البته احتمالا این خودرو در بازار ایران،با ارفاق،کارکرد بیشتر از 15 هزار کیلومتر را تجربه نکرده باشد!

صفحه نمایش هشت اینچی لمسی با قابلیت اتصال بلوتوث،سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک،سانروف،قابلیت تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت،آینه های جانبی برقی و تاشو،فرمان برقی،سنسور جلو و عقب،دوربین دنده عقب،سنسور باران،اتو لایت،کروز کنترل، 6 ایربگ(راننده،سرنشین جلو،جانبی جلو و پرده ای)،سیستم های ترمز ABS و EBD،سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و کنترل کشش،کنترل سرعت در سراشیبی و ترمز کمکی و... از جمله امکانات این خودرو هستند.7 نفره بودن یکی از مزایای این خودرو به شمار میرود.

پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ و 4 سیلندر در جِی ام سی S350 قادر است 202 اسب بخار قدرت و 325 نیوتون متر گشتاور فراوری کند.وظیفه انتقال قدرت این خودروی دو دیفرانسیل برعهده یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است.

در حال حاضر جِی ام سی S350 قیمتی حدودا یک میلیارد و 800 میلیون تومانی دارد که طبیعتا این قیمت زیاد در قیاس با رقبای چینی دیگرش،یکی دیگر از نقاط ضعف آن محسوب می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 اسفند 1401 بروزرسانی: 23 اسفند 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2094

به "ناشناخته ترین خودروی چینی بازار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناشناخته ترین خودروی چینی بازار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید