نحوه قفل کردن گوشی سن و جنسیت شما را معین می نماید

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، این آنالیز که توسط محققان دانشگاه بریتیش کلمبیا اجرا شده، نشان می دهد افراد جوان و مسن از روش های متفاوتی برای قفل کردن گوشی خود استفاده می نمایند.

نحوه قفل کردن گوشی سن و جنسیت شما را معین می نماید

هدف از انجام این مطالعه دستیابی به الگوهای مورد استفاده افراد مختلف برای قفل کردن گوشی هایشان بوده تا بر همین اساس شیوه های تازه ای برای ارتقای امنیت تلفن های همراه ابداع گردد.

بر اساس همین آنالیز افراد مسن کمتر از افراد جوان از گوشی های خود استفاده می نمایند و از همین رو مدت زمان قفل ماندن نمایشگر گوشی های افراد سالمند بیشتر است. به بیان دیگر به ازای هر ده سال افزایش سن افراد از مدت زمان هر بار استفاده از گوشی 25 درصد کاسته می گردد.

لذا اگر یک فرد 25 ساله بیست بار در روز از گوشی خود استفاده کند، این رقم در خصوص یک فرد 35 ساله به تنها 15 بار در روز کاهش می یابد. این تحقیق با همکاری 134 فرد داوطلب انجام شده که بین 19 تا 63 سال سن دارند و همگی دارای گوشی های اندرویدی بوده اند.

یک اپلیکیشن ویژه نیز بر روی گوشی های مذکور نصب شد تا عادات کاربری افراد در ارتباط با باز و بسته کردن قفل گوشی آنالیز گردد.

این اپلیکیشن نشان داد مردان بیشتر از روش قفل اتوماتیک و پیش فرض گوشی استفاده می نمایند، ولی زن ها تمایل دارند از روش های دستی و غیراتوماتیک برای قفل کردن گوشی استفاده نمایند. زن ها همچنین در مقایسه با مردان مدت زمان بیشتری را پس از هر بار باز کردن قفل به استفاده از تلفن همراه اختصاص می دهند. اما وقتی سن و سال افراد بیشتر می گردد وضعیت برعکس می گردد و زنان 50 سال به بالا در مقایسه با مردان 50 سال به بالا کمتر از گوشی استفاده می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 397

به "نحوه قفل کردن گوشی سن و جنسیت شما را معین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه قفل کردن گوشی سن و جنسیت شما را معین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید