نظارت پلتفرم های آنلاین چین بر اطلاعات کاربران!

به گزارش اخبار ورزشی، سیتنا نوشت: اداره فضای سایبری چین (CAC)، به تازگی در دستورالعملی، پلتفرم های آنلاین را موظف نموده تا بر صفحات و کاربرانی که اطلاعات نادرست و چالشی منتشر می نمایند، نظارت کند.

نظارت پلتفرم های آنلاین چین بر اطلاعات کاربران!

در اطلاعیه اداره فضای سایبری چین آمده است که پلتفرم های آنلاین باید بر روی حساب های کاربری که اطلاعات اشتباه منتشر می نمایند یا موضوعات داغ را به شیوه نامناسب و مضر مورد آنالیز قرار می دهند، نظارت نمایند و آنها را به حالت تعلیق در آوردند.

در سیزدهمین دستورالعمل که مربوط به هفته گذشته است جزئیات خاصی در خصوص نوع محتوایی که مضر یا غیر قانونی بود ذکر نشده بود اما گفته است که این مسئولیت ارائه دهندگان پلتفرم است تا مدیریت حساب ها را بیشتر و تقویت نمایند.

از جمله الزامات برشمرده شده، تأیید بهتر حساب ها و برچسب گذاری شایعات یا محتوای بحث برانگیز، و ساده سازی الگوریتم برای ترویج محتوای بیشتر است که شایعات را از بین می برد. این سند به اپراتورهای پلتفرم دستور می دهد تا به شدت فراورینمایندگان محتوا را که اطلاعاتی در حوزه هایی از جمله امور مالی، آموزش، رسانه و بهداشت عمومی فراوری می نمایند تأیید نمایند.

این امر بعد از اینکه چین پیش نویس دستورالعمل هایی که در روز آدینه بر روی فراوری نمایندگان خدمات آنلاین منتشر کرد صورت گرفت تا محتوای آزار و اذیت سایبری را تحت تهدید جریمه هایی که طبق قوانین موجود برای امنیت آنلاین و حفاظت از داده های شخصی می تواند وضع شوند، تحت فشار قرار دهند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2146

به "نظارت پلتفرم های آنلاین چین بر اطلاعات کاربران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت پلتفرم های آنلاین چین بر اطلاعات کاربران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید