همکاری جهانی در زمینه پیشگیری از آنفلوانزا

به گزارش اخبار ورزشی، کارشناسان چینی خواهان همکاری جهانی برای پیشگیری و کنترل شیوع آنفلوانزا در کمپین روز جهانی آنفلوانزا و کنفرانس دانشگاهی سال 2019 شدند.

همکاری جهانی در زمینه پیشگیری از آنفلوانزا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شینهوا، کارشناسان چینی خواهان همکاری دنیای برای پیشگیری و کنترل شیوع آنفلوانزا در کمپین روز دنیای آنفلوانزا و کنفرانس دانشگاهی 2019 شدند.

این کمپین که در پکن برگزار گردید در کوشش است تا شیوع این بیماری و مرگ و میر ناشی از آن را کاهش دهد.

طبق آمار سازمان دنیای بهداشت، حدود 5 تا 10 درصد از بزرگسالان و 20 تا 30 درصد از بچه ها در سراسر دنیا هر ساله مبتلا به آنفلوانزا می شوند و در این میان حدود 290 هزار تا 650 هزار نفر در اثر این بیماری می میرند.

لی بن، معاون کمسیون بهداشت ملی (NHC) در مراسم افتتاحیه با موضوع آنفلوانزا را بشناس از آنفلوانزا و جلوگیری از آنفلوانزا می گوید: هیچ کشوری نمی تواند به تنهایی با آنفلوانزا مبارزه کند.

به گفته وانگ دایان، مسؤول مرکز ملیآنفلوانزا موسسه ملی CNIC برای پیشگیری و کنترل بیماری ویروسی، مرکز ملی آنفلوانزا چین (CNIC) هر ساله آموزش فنی را به کشورهای ASEAN ارائه می دهد.

بیش از 800 نماینده NHC، انجمن علوم و فناوری چین و بعضی سازمان های بین المللی در این کنفرانس مباحثات عمیقی درباره موضوعاتی از جمله استراتژی آنفولانزای دنیای برگزار کردند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 471

به "همکاری جهانی در زمینه پیشگیری از آنفلوانزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری جهانی در زمینه پیشگیری از آنفلوانزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید