نمایشگاه سازخانه به دوره سوم رسید

به گزارش اخبار ورزشی، سومین نمایشگاه سازخانه موسیقی ایران (سازخانه) از روز دوشنبه نهم دی با نمایش آثار بیش از 60 هنرمند سازنده ساز و برگزاری نشست های پژوهشی تخصصی در خانه هنرمندان شروع می گردد.

نمایشگاه سازخانه به دوره سوم رسید

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه موسیقی، سومین نمایشگاه ساز خانه از 9 تا 13 دی با نمایش آثار بیش از 60 هنرمند سازنده ساز و با نشست های پژوهشی تخصصی در خانه هنرمندان برگزار می گردد.

این نمایشگاه به همت کانون سازندگان ساز، توسط خانه موسیقی ایران با همکاری خانه هنرمندان ایران و خانه موزه دکترمعین و استاد امیرجاهد در شاخه های ساز های ایرانی، کلاسیک و ابداعی در مجموعه گالری های همکف خانه هنرمندان ایران میزبان مخاطبان است. در این دوره بیش از 60 هنرمند ساز های خود را در گالری های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان به نمایش می گذارند.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه ساعت 15 روز دوشنبه 9 دی در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار می گردد. در این مراسم از چند چهره پیشکسوت سازسازی نیز با حضور هنرمندان و مسئولان تجلیل می گردد.

علاوه بر گالری های همکف خانه هنرمندان که به نمایش ساز اختصاص دارد، در سالن امیرخانی این مجموعه نیز نشست های پژوهشی و تحلیلی پیرامون ساز های ایرانی، کلاسیک و ابداعی با حضور کارشناسان، نوازندگان و سازندگان ساز برگزار خواهد شد.

سومین نمایشگاه خانه موسیقی ایران سازخانه به همت کانون سازندگان ساز با دبیری هنری داریوش النجری و دبیری اجرایی عطا نویدی میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی است.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم علاقمندان آزاد است و می توانند از 9 تا 13 دی از ساعت 13 الی 21 به خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 575

به "نمایشگاه سازخانه به دوره سوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه سازخانه به دوره سوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید