هرمزگان می تواند در زمینه تجارت الکترونیک گام های اساسی بردارد

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، جاسم جادری بعد از ظهر سه شنبه در مراسم رونمایی از دو طرح دانش بنیان پارک علم و فناوری هرمزگان ضمن قدردانی از کوشش های اجرا شده در فراوری محصولات دانش بنیان در استان هرمزگان، راه نجات اقصاد کشور را شرکت های دانش بنیان و تقویت پارک های علم و فناوری مطرح نمود و گفت: این مهم در جلسات مختلفی که با حضور رئیس جمهور برگزار شده نیز تاکید شده است.

هرمزگان می تواند در زمینه تجارت الکترونیک گام های اساسی بردارد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ فوری از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی گفت: در حال حاضر نگاه ویژه ای به شرکت های دانش بنیان برای نقش آفرینی در حوزه اقتصاد مقاومتی وجود دارد و به همین دلیل استان هرمزگان تا انتها این ماه برنامه توسعه پایدار مبتنی بر اقتصاد مقاومتی را به وزارت کشور ارائه خواهد داد.

جادری با بیان اینکه ما باید به دنبال ایجاد و خلق ایده های نو برای خلق ثروت باشیم، توضیح داد: خلق ثروت این است که جوانان ما بتوانند ایده بدهند و کسب درآمد نمایند.

وی با تاکید بر درآمد زایی به وسیله فضای مجازی اضافه کرد: جوانان متخصص این حوزه و جویای کار باید به سمتی بروند که از این طریق کسب درآمد نمایند.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: در حال حاضر بسیاری از خدمات در فضای مجازی انجام می گردد و نمونه های شاخص و موفقی نیز در این زمینه بوده و هست.

وی گفت: هرمزگان با ظرفیت هایی که دارد می تواند در زمینه تجارت الکترونیک گام اساسی بر دارد و فعالیت های مالی خوبی را در این راستا انجام دهد.

جادری بیان داشت: به اعتقاد من جوانان هرمزگانی با این همه امکانات نباید بیکار داشته باشد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: در حال حاضر شرکت های دانش بنیان میلیاردها دلار از راه کسب و کار الکترونیک پول در می آورند و این ظرفیت در استان هرمزگان در زمینه خدمات اجتماعی و گردشگری به راحتی امکان پذیر است و می طلبد در این زمینه گام اساسی برداشت.

وی در انتها بر توسعه فضای فیزیکی پارک علم و فناوری تاکید نمود و گفت: کوشش می کنیم تا مشکل فضای فیزیکی پارک مرتفع و واحدهای فناور بتوانند به راحتی به فعالیت خود و نقش آفرینی در اقتصاد کشور بپردازند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 665

به "هرمزگان می تواند در زمینه تجارت الکترونیک گام های اساسی بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرمزگان می تواند در زمینه تجارت الکترونیک گام های اساسی بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید