هشتمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی دانشگاه تهران برگزار می گردد

به گزارش اخبار ورزشی، دبیر اجرایی هشتمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی دانشگاه تهران از برگزاری این مسابقه از سوی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در 10 و 11 اردیبهشت 98 اطلاع داد و گفت: محل برگزاری این دوره از مسابقات مناظرات دانشجویی یکی از دانشکده های دانشگاه تهران است.

هشتمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی دانشگاه تهران برگزار می گردد

لیلا سنگی در گفت وگو با خبرنگاران، این دوره از مسابقات را در راستای رشد و شکوفایی فرهنگ گفت وگو و تقویت روحیه حقیقت طلبی دانشجویان برشمرد و اظهار کرد: همچنین هدف از برگزاری هشتمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی دانشگاه تهران رشد و توسعه علمی و دانش و نیز زمینه سازی در جهت یادگیری اصیل، عمیق و پایدار دانشجویان شرکت نماینده در این مسابقات است.

وی با بیان این که دانشجویان دانشگاه تهران برای ثبت نام جهت شرکت در این مناظرات تا 5 اردیبهشت ماه فرصت دارند، در ادامه اعلام نمود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به دبیرخانه دفتر نیازسنجی و مطالعات فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دبیر اجرایی هشتمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی دانشگاه تهران با بیان این که ثبت نام برای دانشجویان دانشگاه تهران رایگان است، گفت: تعداد اعضای هر گروه چهار نفر است و محدودیتی به لحاظ مقطع تحصیلی (کارشناسی، ارشد و دکترا) وجود ندارد.

سنگی ادامه داد: از میان تیم های شرکت نماینده دو تیم منتخب به مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظرات راه پیدا می نمایند و در خاتمه از تیم های برگزیده با اهدای لوح و جوایزی تقدیر می گردد.

علاقه مندان شرکت در هشتمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی دانشگاه تهران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با تلفن دبیرخانه به شماره 66490330-021 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 91

به "هشتمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی دانشگاه تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی دانشگاه تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید