هشدار مقامات اروپا درباره بستن مرز ها برای جلوگیری از شیوع کرونا، محدودیت 30 روزه سفر به کشور های اتحادیه اروپا اعمال می گردد

به گزارش اخبار ورزشی، مقامات اتحادیه اروپا هشدار دادند بستن مرز ها به دلیل شیوع کرونا نباید به تأمین منابع غذایی و دارویی کشور های اروپایی آسیب برساند.

هشدار مقامات اروپا درباره بستن مرز ها برای جلوگیری از شیوع کرونا، محدودیت 30 روزه سفر به کشور های اتحادیه اروپا اعمال می گردد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش به نقل از رویترز، مقامات اتحادیه اروپا هشدار دادند بستن مرز ها به دلیل شیوع کرونا نباید به تأمین منابع غذایی و دارویی کشور های اروپایی آسیب برساند.

یکی از مقامات اتحادیه اروپا روز دوشنبه گفت کشور های اتحادیه باید مراقب باشند بستن مرز ها به تأمین منابع غذایی و دارویی آسیب نرساند.

از پرتغال تا آلمان و مجارستان، مرز های منطقه شنگن، که به طور معمول باز بودند وشامل کشور های عضو اتحادیه و کشور هایی که خارج از اتحادیه هستند مانند سوئیس و نروژ می شدند، به دلیل شیوع کرونا بسته شده اند.

کمیسیون اروپا در یادداشتی به 27 کشور عضو اتحادیه گفت: بحران ویروس کرونا سلامت مردم را تهدید نموده و رفت وآمد آزاد میان مرزها، تحویل کالا و خدمات اساسی اروپا را مختل نموده است. اجرای تست افراد و کالا باید بر اساس اصل همبستگی میان کشور ها انجام گردد.

کمیسیون اروپا عصر روز دوشنبه تصمیم گرفت در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی سفرهای غیرضروری کشورهای غیرعضو شنگن به 26 کشور عضو اتحادیه اروپا را برای مدت 30 روز ممنوع کند.

سفیران کشور های عضو در بروکسل درباره این موضوع گفت وگو می نمایند. بیشتر گفت وگو های اتحادیه اروپا به صورت ویدئوکال (تماس تصویری) انجام می گیرد. این تماس مقامات که قرار است در روز سه شنبه درباره سلامت و بحران های مالی باشد نیز به صورت تصویری انجام خواهد گرفت.

با بالا رفتن شمار کشته شدگان ویروس کرونا در ایتالیا به بالای هزار نفر و در اسپانیا به 300 نفر خواسته کمیسیون اروپا مبنی بر همبستگی میان کشور های اروپایی شنیده نمی گردد، زیرا هر کشوری کوشش می نماید از خود و شهروندانش دفاع کند.

کمیسیون اروپا بیان کرد بستن مرز ها و تعلیق آزادی در واردات و صادرات کالا ها به هراس مردم و هجوم آن ها به خرید می انجامد و در ادامه اضافه نمود: برای جلوگیری از کمبود و بدتر شدن مسائل اجتماعی و مالی که همه کشور های اروپایی آن را تجربه می نمایند، حفظ عملکرد بازار بسیار مهم است.

این کمیسیون برای مرز های خارج از اتحادیه اروپا نیز غربالگری مسافران را توصیه نموده است.

یک مقام فرانسوی گفت این کمیسیون اقداماتی برای بهبود مرز های خارجی نیز اعلام خواهد نمود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 759

به "هشدار مقامات اروپا درباره بستن مرز ها برای جلوگیری از شیوع کرونا، محدودیت 30 روزه سفر به کشور های اتحادیه اروپا اعمال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مقامات اروپا درباره بستن مرز ها برای جلوگیری از شیوع کرونا، محدودیت 30 روزه سفر به کشور های اتحادیه اروپا اعمال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید