همه چیز برای فتح یک جام آماده است

به گزارش اخبار ورزشی، پیشکسوت آبی پوشان گفت: شرایط استقلال برای قهرمانی در جام حذفی مهیاست و ما انتظار داریم یک جام به ویترین این باشگاه اضافه گردد.

همه چیز برای فتح یک جام آماده است

به گزارش ، گودرز حبیبی گفت: پیروزی در دربی برای استقلال خیلی خوب بود و روحیه بازیکنان، کادر فنی و طرفداران را برای ملاقات نهایی جام حذفی بالا برد. به نظر می رسد شرایط برای اضافه کردن یک جام به ویترین این باشگاه مهیا باشد. به خصوص که از اردوی رقیب خبر می رسد بعضی از بازیکنان شان در ملاقات نهایی حضور ندارند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: تیم ما شرایط فنی خوبی دارد و آماده فتح یک جام است و تنها عامل نگران نماینده شکافی است که بین مدیریت و سرمربی پیش آمده است. من از هیچیک از دو طرف انتظار چنین رفتاری نداشتم. آقایان باید بدانند کجا کار می نمایند و شان این باشگاه عظیم را حفظ نمایند. استقلال جای بچه بازی نیست که عظیمانش قهر و آشتی نمایند، در باره هم صحبت نمایند و جواب یکدیگر را بدهند. اگر استقلال قهرمان جام حذفی نشود تنها عاملش همین اختلافات و اتفاقات اخیر بوده است.

حبیبی با اشاره به حضور آبی ها در لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: آوردگاه آسیا بسیار سخت است و احساسم می گوید نباید آنجا کار ساده ای داشته باشیم. البته به دلیل شرایط خاص سال جاری هیچ تیمی در اوج آمادگی به این مسابقات نمی آید. اما از آنجایی که ما در دو بازی اول هم نتایج خوبی نگرفتیم، شانس مان برای صعود خیلی قوی نیست. با این حال باید برای حفظ اعتبار فوتبال ایران و نام استقلال بازیکنان و اعضای کادر فنی ما نهایت کوشش خود را انجام دهند.

منبع: مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1096

به "همه چیز برای فتح یک جام آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز برای فتح یک جام آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید