واینالدوم در صدر لیست خرید کومان برای بارسلونا

به گزارش اخبار ورزشی، هافبک هلندی تیم فوتبال لیورپول هدف اصلی سرمربی جدید بارسلونا در نقل وانتقالات تابستانی است.

واینالدوم در صدر لیست خرید کومان برای بارسلونا

به گزارش خبرنگاران، روزنامه هلندی AD گزارش داد رونالد کومان که به تازگی جانشین کیکه ستین در بارسلونا شد، می خواهد جورجینیو واینالدوم اولین خریدش در بارسلونا باشد. بارسلونا پیش از این پیروز شده است میرالم پیانیچ را از یوونتوس به خدمت بگیرد، اما کومان قصد دارد همچنان خط میانی تیمش را تقویت کند و به این منظور هافبک هلندی لیورپول را می خواهد به ترکیب تیمش اضافه کند.

رونالد کومان سابقه کار با واینالدوم 29 ساله را در تیم ملی فوتبال هلند دارد، بازیکنی که تنها یک سال دیگر از قرارداد فعلی اش با لیورپول باقی مانده است و می تواند گزینه در دسترس تری برای بارسلونا در نقل وانتقالات تابستانی باشد. این هافبک هلندی فصل اخیر در 47 بازی برای سرخپوشان مرسی ساید به میدان رفت و شش گل نیز به ثمر رساند.

هافبک پیشین تیم های فاینورد، پی اس وی آیندهوون و نیوکاسل از سال 2016 در عضویت باشگاه لیورپول قرار گرفته است و به این تیم برای کسب یک قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها کمک کرده است.

کومان در حالی از سرمربیگری تیم ملی فوتبال هلند کنار کشید و هدایت بارسلونا را برعهده گرفت که کار سختی برای احیای این تیم دارد. گفته می شود این سرمربی 57 ساله دونی فن دبیک از آژکس، ممفیس دپای از لیون و مایکل کین از اورتون را هم برای اضافه شدن به ترکیب آبی واناری ها زیرنظر دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1058

به "واینالدوم در صدر لیست خرید کومان برای بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واینالدوم در صدر لیست خرید کومان برای بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید