ورزش ناشنوایان کردستان ظرفیت و پتانسیل خوبی برای قهرمانی دارد

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، حامد جولایی ظهر پنجشنبه در مجمع انتخابات هیات ورزش ناشنوایان استان کردستان که در اداره کل بهزیستی استان کردستان برگزار گردید، اظهارداشت: ورزش ناشنوایان، نابینایان، جانبازان و معلولان در کردستان از وضعیت خوبی از لحاظ قهرمانی برخوردار بوده اما روسای این هیئت ها نتوانسته اند به خوبی از این ظرفیت و پتانسل ها استفاده نمایند.

ورزش ناشنوایان کردستان ظرفیت و پتانسیل خوبی برای قهرمانی دارد

وی اضافه کرد: برای ارتقا و توسعه این ورزش باید در شهرستان ها فضا و امکانات لازم در اختیار ناشنوایان قرار گیرد اما با توجه به اینکه اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی نمی تواند کار زیادی انجام دهد، ضروری است سایر ادارات و سازمان ها نیز وارد عمل شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان ادامه داد: یاری به ناشنوایان وظیفه ذاتی هر فرد و اداره ای است و اگر فرد المپیکی در هیئت ناشنوایان استان کردستان وجود دارد نشان از نیازمندی و پویایی ورزشکاران این رشته است و باید رئیس جدید برنامه ریزی خوبی را برای ورزشکاران این هیئت داشته باشد.

جولایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کسب مدال طلای المپیک تابستانی ناشنوایان ترکیه توسط نسیبه شهبازی تکواندو کار کردستانی، یادآور شد: در راستای پاسداشت این قهرمانی و فراهم کردن زمینه برای استعدادهای ورزشکاران، هفته آینده عملیات احداث خانه تکواندو با اعتبار 60 میلیارد ریال در شهرستان مریوان شروع می گردد که به نام این ورزشکار نامگذاری می گردد.

لازم به ذکر است در خاتمه این مراسم تیمور جعفری کاندید ریاست هیئت ورزش ناشنوایان استان کردستان با کسب 14 رای موافق از سوی اعضای این هیئت به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش نابینایان کردستان انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 34

به "ورزش ناشنوایان کردستان ظرفیت و پتانسیل خوبی برای قهرمانی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش ناشنوایان کردستان ظرفیت و پتانسیل خوبی برای قهرمانی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید