وقتی تست های هوآوی از Huawei Y9 2019 یک گوشی جان سخت می سازد

به گزارش اخبار ورزشی، وقتی صحبت از بازار میان رده می گردد به طور معمول انتظار گوشی های ساده با دوام نه چندان طولانی را داریم؛ اما هوآوی با ساخت محصولاتی مانند Huawei Y9 2019 نشان داده که می توان از یک گوشی میان رده نیز انتظار سطح بالایی از کیفیت را داشت.

وقتی تست های هوآوی از Huawei Y9 2019 یک گوشی جان سخت می سازد

هوآوی ضمن داشتنِ پرچم داران قدرتمند، جز شرکت های توانا در ساخت گوشی های میان رده نیز محسوب گردد. استفاده از فناوری های رده بالا در کنار مواد اولیه با کیفیت و دقت بالای تیم طراحی باعث شده محصولات این شرکت مانند Huawei Y9 2019 باکیفیت و خوش ساخت باشند که حتی با وجود میان رده بودن بتوان برای مدت زمان طولانی، عملکردی مناسب از آن ها انتظار داشت.

Huawei Y9 2019 یک محصول میان رده ولی باکیفیت

با معرفی نسخه سال 2019 گوشی محبوب Huawei Y9، این شرکت توانسته محصولی را خلق کند که استانداردها را در بحث کیفیت ساخت، توان پردازشی، دوربین و سایر خصوصیات در رنج قیمتی خود رعایت کند.

Huawei Y9 2019 از بدنه ای با جنس پلی کربنات و آلومینیوم ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. همچنین نحوه تراش و برش بدنه نیز زیباست و یک دست جلوه می نماید.

برای Huawei Y9 2019 دو دوربین دوگانه در دو سمت دستگاه در نظر گرفته شده که سنسور دوم در هر دو ماژول از نوع عمق میدان است؛ این سنسور باعث می گردد کاربر بتواند فوکوس دقیق تری روی سوژه داشته باشد و در اضافه کردن افکت های تصویری (مانند تار کردن زمینه و ایجاد جلوه های هنری)، عملکرد مطلوبی از خود نشان دهد.

هوش مصنوعی از قابلیت های دیگر Huawei Y9 2019 است. به صورت کلی هوش مصنوعی گوشی های هوآوی از سال 2019 به بعد در تمام جای دستگاه دیده می شوند و کوشش شده تا به بهترین شکل از ویژگی های آن استفاده گردد.

چرا می توان روی کیفیت Huawei Y9 2019 حساب باز کرد؟

نکته مهم در این گوشی، نمایشگر زیبا و قدرتمند آن است که با کیفیت خود می تواند سطح توقع کاربر را بالا ببرد. این نمایشگر در تست های فنی و تخصصی هوآوی برای آنالیز میزان کیفیت، جهت انجام امور پایه مانند لمس صفحه، تا 800 هزار مرتبه مورد تست قرار گرفته و پیروز شده است همچنان عملکردی مانند روز اول را از خود نشان بدهد.

در ادامه بحث کیفیت نمایشگر، Huawei Y9 2019 پیروز به کسب گواهینامه ویژه موسسه TÜV Rheinland آلمان برای محافظت از چشم کاربر شده است. این دستاورد با تنظیم صحیح تابش طیف نور آبی از نمایشگر به چشم کاربر به دست می آید. به عبارت ساده وقتی با این گوشی کار می کنید، چشمان شما بسیار کمتر از حالت عادی خسته شده و میزان آسیب وارده به آن ها بسیار کمتر از حالت عادی خواهد بود.

ما به عنوان کاربر از گوشی خود در یک زمان و مکان تعیین استفاده نمی کنیم و شرایط دمایی، گرما و رطوبتی که دستگاه در آن قرار می گیرد، متفاوت است. به همین خاطر هوآوی گوشی Huawei Y9 2019 را در شرایط بسیار سرد (تا منفی 40 درجه سانتیگراد) و بسیار گرم (تا 70 درجه سانتیگراد) مورد تست قرار داده که در هیچ کدام از این تست ها هیچ اختلالی در کارکرد این گوشی مشاهده نشده است.

تست بعدی که Huawei Y9 2019 توانسته آن را با پیروزیت پشت سر بگذارد تستی مربوط به زندگی روزمره و آزمودن درگاه شارژ دستگاه است. در این تست هوآوی با اتصال کابل شارژر گوشی به تعداد دفعات 10 هزار بار و سپس قطع کردن آن، عملکرد آن را مورد آنالیز قرار داده است.

در نتایج تست ها تعیین شد عملکرد دستگاه در این ده هزار بار اتصال و درآوردن سوکت شارژ USB به نحو هوشمند و باکیفیتی مدیریت شده و دفعات بالای آن به هیچ عنوان به سوکت شارژ و کابل USB آسیب نمی زند.

در ادامه کمی هم به آزمون های مرتبط با صدا می پردازیم. دکمه های تنظیم صوت این گوشی ها پیش از عرضه نهایی حدود 55 هزار بار مورد تست قرار می گیرند که آزمایش های هوآوی نشان داده پس از خاتمه این تست ها هیچ مسئله ای برای این دکمه ها ایجاد نمی گردد.

با تست قطع و وصل کردن جک استاندارد 3.5 میلی متری نیز شرایط یکسان است و هوآوی در خصوص این گوشی اعلام نموده که 5000 بار تست قطع و وصل این جک، خللی در عملکرد این درگاه ایجاد نمی نماید.

آخرین آزمونی که هوآوی روی آن تأکید ویژه داشته، تست دکمه پاور دستگاه است که در بسیاری از گوشی های میان رده بازار پس از مدتی دچار مشکل و خرابی می گردد. هوآوی این دکمه را نیز به مدت 200 هزار بار مورد آزمون قرار می دهد تا از صحت طراحی و کیفیت آن مطمئن گردد.

همانطور که مشاهده می کنید برخلاف تست های عجیب و غیرکاربردی که در اینترنت وجود دارند، هوآوی با اجرای آزمون هایی که به طور مستقیم با زندگی روزمره کاربر در ارتباط است، توانسته عملکرد بدون ایراد Huawei Y9 2019 را در درازمدت تضمین کند.

مجموعه این تست ها نشان می دهد این گوشی در عین قرار دریافت در گروه میان رده می تواند یکی از بهترین عملنمودها را در میان گوشی های موجود در سطح بازار از لحاظ کیفیت ساخت و عملکرد داشته باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 168

به "وقتی تست های هوآوی از Huawei Y9 2019 یک گوشی جان سخت می سازد" امتیاز دهید

2 کاربر به "وقتی تست های هوآوی از Huawei Y9 2019 یک گوشی جان سخت می سازد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی تست های هوآوی از Huawei Y9 2019 یک گوشی جان سخت می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید