(ویدئو و تصویر) عجیب ترین و قدرتمندترین بمب افکن رادارگریز روسیه!

به گزارش اخبار ورزشی، این بمب افکن دارای فناوری و قابلیت هایی است که عملا آن را نامریی می نماید. این هواپیما به گونه ای طراحی شده است که شناسایی راداری آن به وسیله سیستم های دشمن تا حد زیادی غیر ممکن است.

(ویدئو و تصویر) عجیب ترین و قدرتمندترین بمب افکن رادارگریز روسیه!

بمب افکن رادار گریز روسیه یک هواپیمای نسل بعدی است که برای جایگزینی ناوگان قدیمی بمب افکن های استراتژیک در ارتش روسیه ساخته شده است.

انتظار می رود یکی از پیشرفته ترین بمب افکن های دنیا باشد. این بمب افکن دارای فناوری و قابلیت هایی است که عملا آن را نامریی می نماید. این هواپیما به گونه ای طراحی شده است که شناسایی راداری آن به وسیله سیستم های دشمن تا حد زیادی غیر ممکن است.

مواد و پوشش های پیشرفته برای جذب و انحراف سیگنال های رادار که قابلیت رادارگریزی آن را بیشتر می نماید. این بمب افکن رادار گریز روسیه، توانایی حمل طیف گسترده ای از تسلیحات، دارد که به وسیله سازنده هواپیمای روسی tupulev، در حال توسعه است. هنوز تعیین نیست که هواپیما چه زمانی برای استفاده عملیاتی آماده می گردد.

اکنون گزارش شده است که روسیه در حال آزمایش چند نمونه اولیه از موتور RF Izdeliye (محصول) است که برای تأمین انرژی بمب افکن رادار گریز روسیه یعنی PAK-DA در حال توسعه است. نتایج آزمایشات نشان داد که موتور با پارامتر های طراحی مطابقت دارد.

در گزارش قبلی خبرگزاری روسی تاس به نقل از یک منبع صنعتی آمده است که پیش بینی می گردد مدل نمایشی هواپیمای بمب افکن دوربرد PAK-DA تا سال 2023 ساخته گردد.

لازم به ذکر است تنها ایالات متحده، چین و روسیه هواپیما های رادارگریز را با موفقیت توسعه و مستقر نموده اند.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

منبع: پارسینه

منبع: فرادید
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2107

به "(ویدئو و تصویر) عجیب ترین و قدرتمندترین بمب افکن رادارگریز روسیه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو و تصویر) عجیب ترین و قدرتمندترین بمب افکن رادارگریز روسیه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید