پاکدل: اگر تنها به صرف داشتن کرسی بین المللی راضی باشیم دچار مشکل می شویم

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس فدراسیون هندبال گفت: اگر تنها به صرف داشتن کرسی رضایت دهیم مطمئنا دچار مشکل می شویم، باید از همراهی کشورهای منطقه برای میزبانی ها و سایر موارد استفاده کنیم.

پاکدل: اگر تنها به صرف داشتن کرسی بین المللی راضی باشیم دچار مشکل می شویم

علیرضا پاکدل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص عضویتش در هیئت رئیسه کنفدراسیون هندبال آسیا گفت: در کل باید بگویم که کرسی های بین المللی در هر رشته باعث خواهد شد تا در تصمیم گیری ها دخیل باشیم و این می تواند به رشد و توسعه آن رشته در کشورمان کمک کند. زمانی که حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و در کنار آن دیپلماسی دستگاه های ورزش و دستگاه های کلان کشور را داشته باشیم و این بخش ها نقش مکمل را داشته باشند مطمئنا اثر بخشی این کرسی ها بیشتر خواهد بود.

وی در ادامه اضافه کرد: اگر تنها به صرف داشتن کرسی رضایت دهیم مطمئنا دچار مشکل می شویم. باید از همراهی کشورهای منطقه برای میزبانی ها و سایر موارد استفاده کنیم اما برای تحقق آن در کنار داشتن کرسی لازم است دستگاه های دیپلماسی نیز کمک کنند.

رئیس فدراسیون هندبال یادآوری کرد: هیئت رئیسه هندبال آسیا در برخی از موارد مهم مثل تشکیل زیر مجموعه کمیته ها، نگارش تقویم و قوانین، بررسی بودجه، تصمیم در خصوص مسائل خارج از چارچوب فدراسیون ها، بررسی گزارشات اداری و فنی فدراسیون ها، میزبانی ها و موارد دیگر می توان اثر داشته باشد و داشتن کرسی در این بخش می تواند به هندبال کمک کند.

وی گفت: اولین جلسه هیئت رئیسه روز سه شنبه و به صورت آنلاین برگزار می شود. در چند کمیته در تلاشیم تا پست بگیریم و در این چند روز نیز رایزنی ها را ادامه می دهیم.

پاکدل در خصوص زمان آغاز اردوی تیم هندبال زنان جهت حضور در مسابقات جهانی اسپانیا، گفت: اردوی زنان از 19 آبان در تهران آغاز می شود.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص زمان آغاز اردوی مردان نیز گفت: بازیکنان بعد از بازگشت از تورنمنت قطر در اختیار باشگاه ها هستند و یک مرحله لیگ برگزار می شود و بعد اردوی نو را آغاز می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1755

به "پاکدل: اگر تنها به صرف داشتن کرسی بین المللی راضی باشیم دچار مشکل می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: اگر تنها به صرف داشتن کرسی بین المللی راضی باشیم دچار مشکل می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید